Pauza Facebook a determinat o ascensiune a Netflix: Vizionarea de conținut a crescut cu 14%
Vizionarea de conţinut pe Netflix a crescut cu 14% pe 4 octombrie, atunci când pentru câteva ore Facebook a fost indisponibil la nivel global.
Netflix susţine că nu concurează doar cu alte servicii de streaming, precum Amazon Prime Video, HBO Max şi Disney Plus, ci şi cu diverse activităţi, precum jocurile video, şi chiar somnul.
Pe 4 octombrie, când serviciile Facebook nu au funcţionat aproximativ şase ore, la nivel global, Netflix a înregistrat o creştere de 14% în ceea ce priveşte cifrele de vizionare.
Compania a precizat că, potrivit estimărilor Nielsen, are 6% share din întreg timpul de vizionare TV pentru luna septembrie 2021 în SUA, cea mai mare piaţă a Netflix. Televiziunea prin cablu acoperă cea mai mare parte, 38%, urmată de radioteleviziune, cu 26%.
„Suntem încă destul de mici, cu o mare oportunitate de creştere. Abordarea noastră, ca întotdeauna, este de a îmbunătăţi serviciul nostru pe cât de rapid posibil, pentru a putea câştiga o parte mai mare din timpul oamenilor”, a transmis Netflix acţionarilor.
În raportul pe trimestrul al treilea, Netflix a punctat că serialul „Squid Game” a fost testat de pe un număr record de 142 de milioane de conturi, în primele patru săptămâni. Netflix contorizează fiecare cont care vizionează cel puţin 2 minute dintr-un show.
Marţi, compania a anunţat că va revizui raportările de vizionare pentru producţiile sale şi că va dezvălui numărul total de ore vizionate pentru un titlu, considerând că acesta reflectă mai bine succesul unui titlu.