Aeroportul Otopeni se modernizează, dar cine face lucrările rămâne un mister
Compania Națională Aeroporturi București (CNAB) a anunțat că a semnat un contract de peste 112 milioane de lei pentru modernizarea terminalelor de plecări internaționale, sosiri și zonei de îmbarcare de la Aeroportul Internațional Henri Coandă.
Proiectul, care se va întinde pe o perioadă de 30 de luni, vizează îmbunătățirea semnificativă a confortului pasagerilor prin modernizarea sistemelor de ventilație, reamenajarea spațiilor interioare și instalarea unor sisteme moderne de detecție a incendiilor.
Deși CNAB a oferit detalii ample despre amploarea proiectului și beneficiile pe care le va aduce călătorilor, o întrebare importantă rămâne fără răspuns: cine este firma care va efectua aceste lucrări? În ciuda importanței acestui contract și a sumei semnificative de bani alocate, compania nu a făcut public numele constructorului.
Această lipsă de transparență ridică semne de întrebare cu privire la modul în care a fost atribuit contractul și dacă au fost respectate toate procedurile legale. De asemenea, publicul are dreptul să știe cine va fi responsabil pentru realizarea unui proiect atât de important pentru infrastructura României.
Aeroportul Henri Coandă este poarta de intrare în țară pentru milioane de turiști și români de pretutindeni. Modernizarea sa este esențială pentru a asigura un standard de confort și siguranță corespunzător. Cu toate acestea, lipsa de informații cu privire la firma care va executa lucrările creează un sentiment de incertitudine.