Află cum poți obține cel mai bun advertorial pentru business-ul tău!

Publicat: 23 sept. 2022, 20:08, de Publyo.ro, în TEHNOLOGIE , ? cititori
Află cum poți obține cel mai bun advertorial pentru business-ul tău!

Optimizarea SEO este o serie de tehnici și proceduri care se efectuează pentru toate afacerile online, bineînțeles care solicită acest lucru. Aceste tehnici și proceduri ajută că motoarele de căutare să înțeleagă mai bine despre ce este vorba într-un site. Conținutul trebuie să fie relevant și considerat util de către motoarele de căutare, pentru ca toți utilizatorii atunci când caută un anumit cuvânt, acesta să facă trimitere la afacerea ta. În situația în care optimizarea seo este efectuată eficient, website-ul tău are cele mai mari șanse de a apărea în primele rezultate ale motoarelor de căutare.

Unul dintre tehnicile pe care optimizarea le folosește este advertorialul. Advertorialul are ca scop promovarea unui produs, brand sau serviciu, generarea traficului și menținerea poziției în căutările organice. Advertorialul este o alternativă excelență pentru reclamele de tip anunț. Acesta este un text plătit, care trebuie să fie foarte bine redactat pentru a fi considerat relevant de către motoarele de căutare. În conținutul unui astfel de text trebuie să se regăsească informații utile, trebuie să fie interesant, foarte bine scris și să țină cont de regulile pe care le impun motoarele de căutare. Pentru a obține advertoriale seo foarte bune, trebuie să luați în considerare mai mulți factori.

Sfaturi despre cele mai bune advertoriale SEO

Atunci când te-ai hotărât să investeșți într-o campanie de optimizare seo, trebuie să fii foarte atent la tot ceea ce ți se oferă. Se poate să investești într-un articol plătit care nu aduce niciun rezultat afacerii tale, ceea ce reprezintă o risipă de bani, timp și energie.

Primul sfat este acela de a studia mai întâi site-ul pe care va apărea advertorialul tău. Pentru a genera credibilitate și relevanță, va trebui să cunoșți foarte bine site-ul unde va apărea articoul respectiv. Un articol ce nu este la polul total opus de celelalte articole de pe site-ul respectiv este considerat calitativ, câștigând atenția cititorilor. Este important că limbajul folosit să mențină cuvintele, design-ul și tematică restul articolelor publicate. În cazul în care este vizibil că nu există o tematică la comun, însă autoritatea site-ului este mare, atunci va trebui să fie un articol cu adevărat bun.

Dimensiunea articolului este la fel de importantă, fiind util că această să nu fie cu mult mai mare sau cu mult mai mică decât celelalte texte deja existente pe website-ul colaborator. Titlul este un alt aspect esențial, care trebuie să fie scurt și direct pentru a se încadra în indexarea potrivită. Un advertorial calitativ este acel articol care nu sugerează de la început cititorului că este unul publicitar. Așadar, fie că se publică pe un site care are legătură cu tematica, fie că nu, în ambele cazuri articolul trebuie să fie calitativ din toate punctele de vedere.

Conținutul trebuie să fie util, captivant și corect din punct de vedere gramatical. Acest sfat este cât se poate de explicit. Un cititor nu poate fi convins de profesionalismul unei afaceri dacă articolele ce au legătură cu această sunt incorecte gramatical, conținutul este irelevant, publicitar și nu conține informații utile.

Optimizarea SEO a textului – esențială pentru orice advertorial

Dacă ești la început de drum, probabil nu știi cu exactitate cât de importantă este optimizarea SEO. Textul, respectiv advertorialul trebuie să fie la rândul sau foarte bine optimizat. Acest lucru are în vedere mai mulți pași care trebuie respectăți. Pentru a obține advertoriale seo de foarte bună calitate, acestea trebuie să conțină cuvinte cheie, însă numărul lor să fie bine proporționat. Dacă sunt prea puține, atunci nu vor stârni interes, dacă sunt prea multe se vor atrage sancțiuni de la motorul de căutare, dar și de la cititor.

Advertorialele de calitate se pot obține foarte ușor, însă este necesară o bună analiză, o mulțime de răbdare și o firma cu care să colaborezi pentru a putea atinge rezultatele pe care ți le dorești. Înainte de a solicită un astfel de advertorial, este util să știi deja cum se concepe unul calitativ și eficient.

Un alt aspect pe care ar trebui că un text plătit să îl aibă este că acesta să fie non-publicitar. Un advertorial seo este o combinație între editorial și publicitate. Pentru ca acesta să fie non-publicitar, informațiile destinate promovării cu cele utile. În acest fel, voalat, se vor putea expune cu ușurință avantajele afacerii. Mesajul de baza al advertorialului trebuie camuflat în așa fel încât cititorul să petreacă mai mult timp pe pagină respectivă, găsind totodată toate informațiile de care are nevoie.

Cea mai eficientă modalitate de promovare online

Un advertorial este o modalitate extrem de bună de a promova afacerea în mediul online, foarte eficientă, care se plasează în topul metodelor de acest tip. Totuși, în cazul în care redactarea acestuia nu ține cont de regulile pe care le impun motoarele de căutare, dar și de regulile morale ale cititorului, poate atrage adevărate penalizări.

Pe lângă faptul că poți plăti pentru un articol care nu va avea niciun rezultat, este posibil că motoarele de căutare să îl șteargă dacă în conținutul sau nu sunt respectate toate normele. Atunci când materialul este publicat, trebuie să fie anunțat atât cititorul, cât și motorul de căutare despre faptul că acesta este unul plătit.

Anunțarea motoarelor de căutare se face prin link-urile plătite care nu trebuie să între în algoritmul Page Rank, iar a cititorilor prin vizibilitatea și facilitatea cu care pot citi, dar și prin secțiunile “Publicitate” sau “Sponsorizat”.

Chiar și fără a anunță cititorul că articolul nu este unul plătit poate fi un advertorial calitativ. Totuși, aceste norme se respectă de obicei, însă foarte mulți dintre cititori nu observă acest lucru dacă în conținutul sau se află informații relevante și utile. Toți utilizatorii sunt conștienți de existența articolelor plătite, așadar nu va fi o greșeală fatală dacă nu se a anunță acest aspect. Important este că și conținutul să fie considerat relevant atât de către cititor, dar și de către motoarele de căutare. Dacă apelezi la advertoriale seo, acestea vor trebui să fie mai întâi calitative, apoi să fie anunțate despre tipul lor.