Ai o nemulțumire și vrei să ne transmiți o sesizare?
Iată câțiva pasi de care să tii cont pentru că părerea ta să ajungă cât mai ușor la noi!
Suntem aici să te ajutam cu informații legate de lucrurile care contează pentru tine. Astfel, dacă vrei să ne transmiți feedback-ul tău, îți oferim posibilitatea de a ne comunica ușor și rapid orice nemulțumire pe care o ai în relație cu societatea noastră și cu serviciile pe care ți le punem la dispoziție.
Părerea ta este importantă pentru noi. Ne ajută să ne îmbunătățim serviciile și să construim o relație transparentă, bazată pe încredere și respect!
Sesizarea trebuie să conțină cel puțin următoarele informații:
✓ date de identificare (nume și prenume petent, cod client, domiciliu);
✓ date de contact valabile: adresă, număr de telefon, e-mail;
✓ calitatea persoanei care formulează sesizarea (titular);
✓ obiectul sesizării: serviciul ori activitatea reclamată;
✓ orice documente sau alte informații relevante.
Cum ne poți trimite o sesizare?
✓ Prin posta, la adresa București, Bd. Dimitrie Pompeiu, nr. 9-9A, Iride 10, etaj 3, sector 2
✓ Pe e-mail la adresa [email protected];
✓ Online, pe site-ul https://acilfov.ro/;
✓ Telefonic la numărul 0374.205.200.
Ce se întâmplă după ce ne-ai trimis sesizarea?
✓ Odată primită sesizarea, o înregistram în Registrul General al Reclamațiilor;
✓ Vom răspunde la sesizare în termenul legal, potrivit dispozițiilor relevante aplicabile;
✓ În cazul în care, din motive obiective, avem nevoie de mai mult timp pentru formularea unui răspuns, te vom informa cu privire la cauzele întârzierii și vom indica termenul la care vă fi finalizata analizarea sesizării.
✓ În scopul soluționării reclamației, te putem contacta pentru furnizarea de informații suplimentare.
Ce este important să ai în vedere?
✓ Reclamaţiile sau sesizările ale căror iniţiatori nu pot fi identificaţi sau a căror exprimare este considerată inadecvată nu vor fi luate în considerare.