ANAF vrea să afle părerea românilor despre serviciile instituției
ANAF vrea să știe părerea cetățenilor români despre serviciile instituției, printr-un sondaj online adresat atât persoanelor fizice, câd și persoanelor juridice.
Sondajul ,,Satisfacția contribuabililor privind serviciile de sănătate” este deschis completării până pe data de 4 februarie anul acesta.
Conform ANAF, sondajul „ne poate ajuta să îmbunătățim pe viitor aceste servicii”. Prin acest chestionar, instituția vrea să știe părerea contribuabililor despre serviciile oferite ca pe viitor să le poată îmbunătăți. În sondajul realizat anual se regăsesc întrebări despre părerea generală asupra serviciilor organizației, despre folosirea website și a Spațiul Privat Virtual.
Pe de altă parte, acesta mai cuprinde întrebări despre anumite servicii oferite online, costurile și modalitățile de plată în relația cu fiscul. Întrebări la care respondenți sunt așteptați să răspundă cu sinceritate și seriozitate.
Sondajul ANAF este adresat persoanelor fizice și juridice
Atât persoanele fizice, cât și cele juridice sunt rugate să răspundă chestionarului. De altfel, reprezentanții acestora, cum ar fi contabilii, avocații sau consultanți sunt rugați și ei să răspundă prin prisma experienței profesionale dobândite până acum în domeniul finanțelor.
Oamenii ar trebui să înțeleagă prin servicii oferite de ANAF felul în care le sunt asigurate posibilitățile de îndeplinire a obligațiilor fiscale. Aceste servicii sunt oferite de ANAF prin telefon, prin portal, prin corespondență scrisă sau la sediile instituției.
Fiscul asigură respondenții că sondajul este anonim și că răspunsurile vor fi analizate doar dintr-o perspectivă statistică. Analiza ,,nu solicită și nu colectează date cu caracter personal”, spune ANAF.
După data de 4 februarie 2024, termenul limită de completare al chestionarului, rezultatele inițiale ale prelucrării răspunsurilor vor fi publicate pe pagina ANAF.
Completarea chestionarului fiscului durează între 15 și 20 de minute.