Auchan România elimină vesela din plastic. De când se va întâmpla acest lucru
Compania Auchan are ca obiectiv principal, setat pentru următorii ani, înlocuirea ambalajelor produselor marcă proprie cu materiale 100% reutilizabile, reciclabile sau compostabile.
Din mai 2021, Auchan România va sista vânzarea veselei din plastic de unică folosință și va elimina ambalajele din plastic pentru preparatele comandate la pachet. Compania a început să dezvolte o gamă proprie de alternative reutilizabile.
Măsurile sunt anunțate la un an de la semnarea Pactului European privind materialele plastice.
Ca parte a unei abordări sustenabile, compania se angajează ca până în 2025 să elimine din ambalajele produselor marcă proprie principalele materiale plastice care perturbă gestionarea deșeurilor.
Potrivit studiilor companiei, la nivel mondial, industria alimentară consumă cea mai mare cantitate de plastic în fabricarea ambalajelor, 72% dintre acestea nefiind recuperate vreodată și ajungând în natură.
Schimbarea opțiunilor de ambalare a cumpărăturilor
Totodată, compania a demarat și schimbarea opțiunilor de ambalare a cumpărăturilor online și offline și lucrează la furnizarea unor soluții 100% reutilizabile, reciclabile sau compostabile în ceea ce privește pungile, sacoșele și cutiile utilizate în raioanele cu servire, la casa de marcat, în livrările la domiciliu și serviciul Auchan Drive.
„Lupta împotriva poluării cu plastic este una dintre principalele priorități ale grupului Auchan Retail, alături de promovarea unei alimentații sănătoase, reducerea risipei alimentare și diminuarea amprentei noastre de carbon.
Suntem extrem de concentrați pe această transformare, deoarece plasticul reprezintă o problemă majoră pentru ecosistem, la nivel global. Este un efort în care suntem angajați la întregul nivel al companiei și vom mobiliza toți partenerii noștri de business și toți angajații în acest demers.
Abordarea noastră urmărește reducerea tuturor surselor de poluare cu plastic din sfera noastră de activitate și suntem siguri că vom atinge rezultatele scontate prin implicarea tuturor părților – furnizori, angajați și clienți”, spune Corina Dospinoiu, Responsabil CSR Auchan Retail România.