BBC va prezenta un serial despre frumusețea României
Ştefan Radu Oprea, ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, a lansat duminică primul episod video din seria care va prezenta România în cadrul BBC.
Ministrul a precizat că, pentru o lună, oamenii din întreaga lume vor viziona imagini despre ţara noastră. ”Clipurile sunt realizate de Charlie Ottley, un binecunoscut jurnalist, poet, realizator britanic, îndrăgostit de România”, a mai transmis oficialul guvernamental.
Ministerul Economiei a declarat că va promova România ca destinație turistică în intervalul 15 octombrie – 15 noiembrie, pe canalul de televiziune BBC.
Obiectivul campaniei este să sporească vizibilitatea și notorietatea României ca destinație turistică în Europa, cu o targetare deosebită pe Marea Britanie. Se urmărește, astfel, atragerea unui număr mai mare de turiști din Marea Britanie și din toată Europa, precum și din țările în care canalul BBC este disponibil.
Această campanie de amploare a implicat colaborarea reprezentanților ministerului cu Charlie Ottley, recunoscut pentru documentarele sale despre România, cum ar fi „Wild Carpathia” și „Flavours of Romania„, pentru a crea o serie de videoclipuri ce vor ilustra frumusețea și diversitatea țării noastre.
”Astfel, au fost realizate 8 clipuri de prezentare: 4 videoclipuri cu o durată de 1 minut, care surprind România în toată splendoarea ei, în fiecare anotimp, de la peisajele îngheţate ale iernii la culorile vii ale primăverii, şi alte 4 videoclipuri, de 30 de secunde fiecare, care evidenţiază 4 forme de turism specifice României: cultural, ecoturistic, city break şi natură, cu rolul de a sublinia diversitatea ofertei turistice a ţării noastre”, arată sursa citată.
Videoclipurile vor fi transmise în emisiunile BBC pe parcursul întregii zile, timp de o lună. În total, vor fi programate 30 de difuzări ale spoturilor de un minut și alte 50 de difuzări ale spoturilor de 30 de secunde.
În plus, cele 8 materiale, precum și videoclipul special realizat de Charlie Ottley, vor fi utilizate pentru a promova România la târgul internațional de turism WTM Londra, desfășurat în perioada 6-8 noiembrie, precum și în cadrul altor participări la evenimente expoziționale și inițiative de marketing.
”Asocierea cu postul de televiziune BBC va sublinia valorile şi obiectivele MEAT de a promova frumuseţea şi diversitatea României. Postul de televizune, care funcţionează 24 de ore pe zi, este disponibil în aproape toate ţările lumii, conţinutul fiind accesibil în milioane de camere de hotel, pe avioane, nave de croazieră şi dispozitive mobile la nivel global”, explică reprezentanţii ministerului.