BMW, probleme mari în Germania. Succes răsunător în România R.F.G. (Rahova,Ferentari,Giurgiului)

Publicat: 29 sept. 2024, 20:02, de George Andrei, în ECONOMIE , ? cititori
BMW, probleme mari în Germania. Succes răsunător în România R.F.G. (Rahova,Ferentari,Giurgiului)

Producătorul Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft (BMW AG) are probleme mari în Germania, dar se bucură de un succes răsunător în România. Nemții au ascultat disciplinat studiile de piață și mistery shopping făcute local, de specialiști, care arată că există o categorie largă de cumpărători dedicată mărcii, inclusiv la modelele de ultimă generație.

În România le merg bine afacerile fabricanților de la uzinele din Munchen, că altmineri nu ar fi prezenți aici.

În vremea ministrului de la Interne, Lucian Bode, Inspectoratul general al Poliției Române (IGPR) a cumpărat 600 de autoturisme BMW pentru poliția Rutieră, care au înlocuit o parte din parcul de Dacii Logan.

Dealerul din România al mărcii a fost singurul câștigător al licitației, mașinile fiind marca BMW seria 3.

Potrivit presei auto, cu ,,ajutorul și indicațiile prețioase” ale președintelui Klaus Iohannis, o singură ofertă a fost depusă pe portalul de achiziții publice, care a fost și acceptată.

Acordul cadru prevedea 300 de autoturisme cantitatea minimă și 600 de mașini cantitatea maximă. Câștigătorul, Automobile Bavaria SRL, va primi pentru aceste mașini 98.006.046 de lei, preț fără TVA, iar durata contractului este de doi ani.

Acum, în plină criză de imagine și încasări la nivel global, BMW a găsit refugiul pe piața românească, unde a prezentat pentru prima dată un nou concept-car.

România este plină de ,,cazane” BMW, pericol pe șoselele țării, aduse în paralel de dealerii auto locali, din cimitirele de masini occidentale.

Parcurile auto nu duc lipsă de cumpărători. BMW-ul a devenit un fel de ,,statut social”, chiar dacă sunt proprietari ai ,,mașinilor de lux”, pasionați ai mărcii, șoferi care locuiesc în garsoniere mizere în R.F.G. (Rahova,Ferentari,Giurgiului)

Cu mare pompă, într-o festivitate de proporții, cu ,,lume aleasă”, reprezentanța BMW în România a prezentat, pentru prima data la noi, un vehicul concept al mărcii, la un eveniment organizat în București.

BMW i Vision Dee are menirea de a crea o legătură mai puternică între oameni şi maşinile lor, arată producătorul.

BMW i Vision Dee – viziunea bavarezilor despre un sedan futurist de clasă medie, cu un limbaj de design aparte, relevă ideea de experienţă emoţională digitală (Digital Emotional Experience) şi are obiectivul ca, în viitor, să creeze o legătură şi mai puternică între oameni şi maşinile lor, potrivit prospectului de vânzare.

În viziunea bavarezilor, funcţiile digitale vor depăşi în viitor cu mult nivelul de control vocal şi sisteme de asistare a condusului cu care suntem familiarizaţi în prezent. BMW Head-Up Display (HUD) se extinde pe toată lăţimea parbrizului, oferind o nouă perspectivă asupra următoarei generaţii de automobile. Din 2025, această inovaţie va fi disponibilă la modelele Neue Klasse sub numele de BMW Panoramic Vision.

„Cu BMW i Vision Dee, arătăm ce este posibil atunci când partea hardware se îmbină cu cea software. În acest fel, suntem capabili să exploatam întregul potenţial al digitalizării pentru a transforma automobilul într-un partener inteligent. Acesta este viitorul producătorilor de automobile şi, de asemenea, pentru BMW – fuziunea experienţei virtuale cu plăcerea autentică de a conduce. În acelaşi timp, BMW i Vision Dee reprezintă încă un pas pe drumul către Neue Klasse. Cu acest vehicul vizionar privim departe în viitor şi subliniem importanţa extraordinară a digitalizării pentru generaţiile viitoare de produse”, declara în 2022 Oliver Zipse, preşedintele Consiliului de Administraţie al BMW AG.

De asemenea, Frank Weber, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG, responsabil pentru Dezvoltare, consideră că „BMW se defineşte prin experienţa digitală de neegalat. BMW i Vision Dee este despre integrarea perfectă a experienţelor virtuale şi fizice. Cine excelează în integrarea lumii digitale de zi cu zi a clientului în automobil, la toate nivelurile, va reuşi să stăpânească viitorul construcţiei de automobile”.