Bolt lansează categoria Confort Electric și extinde accesul utilizatorilor la automobile  electrice, în România

Publicat: 23 oct. 2024, 17:37, de George Andrei, în ECONOMIE , ? cititori
Bolt lansează categoria Confort Electric și extinde accesul utilizatorilor la automobile  electrice, în România

Bolt, operatorul global de mobilitate partajată, anunță accelerarea strategiei sale de electrificare prin lansarea de noi flote de transport formate din autovehicule complet electrice. Compania va cofinanța un număr inițial de 50 vehicule Tesla pentru categoria „Confort Electric”, în parteneriat cu operatorii locali de flote și urmărește extinderea semnificativă a programului în 2025.

Decizia Bolt vine ca urmare a unui sondaj amplu efectuat în rândul șoferilor, care a arătat că doar 2 din 10 șoferi care nu folosesc un automobil electric plănuiesc să treacă la unul în următorii 2 ani, principalele bariere fiind costul de achiziție, precum și prețul sau disponibilitatea încărcării rapide în rețelele publice.

Adrian Zodie, General Manager, Bolt România, a declarat: „Bolt se angajează să-și mărească portofoliul de vehicule electrice la nivel local și european, ca parte a unei investiții pe termen lung în tranziția către vehiculele cu emisii zero. Sondajele noastre arată că tranziția este încă dificilă atât pentru șoferii independenți, cât și pentru proprietarii de flote, acest parteneriat fiind un prim pas pentru accelerarea tactică în regiunile cheie. Feedback-ul de pe piețele de cofinanțare lansate initial arată un interes mare din partea proprietarilor de flote și suntem încrezători în extinderea în continuare, până în 2025.”

Compania a făcut deja investiții în mai multe orașe din Europa, precum Varșovia, Amsterdam, Berlin, Bruxelles, Stockholm și Tallinn. În București, compania va pune la dispoziție, în cadrul categoriei „Confort Electric”, mai multe modele Tesla Model Y și Model 3. Bolt facilitează servicii de transport la cerere, alături de cele de mobilitate partajată, precum trotinetele electrice, care au ca scop să vină în completarea transportului public și să ofere alternative realiste la utilizarea unei mașini personale în zonele urbane. Serviciile de ride-hailing continuă să fie printre cele mai populare pentru utilizatorii din ecosistemul Bolt, 70% dintre aceștia neavând, în prezent, o mașină personală, arată un comunicat remis, miercuri, redacției.

Bolt și-a asumat un angajament pe termen lung, acela de a deveni o companie cu emisii de carbon zero până în 2040. Subcategoriile Green și Electric, compania pune la dispoziția utilizatorilor vehicule complet electrice și hibride în peste 70 de orașe din Europa și Africa.

Bolt este super aplicația europeană care și-a propus să redea orașele oamenilor, nu mașinilor.  Bolt are peste 200 de milioane de utilizatori în peste 50 de țări și peste 600 de orașe din Europa și Africa. Compania urmărește să accelereze tranziția de la mașinile personale la mobilitatea partajată, oferind alternative mai bune pentru fiecare domeniu de utilizare, inclusiv transport la cerere, mașini și trotinete electrice închiriate, livrare de mâncare și de produse alimentare și nealimentare.

Compania este prezentă în România cu serviciile de transport la cerere, de închiriere de trotinete electrice, de livrare de mâncare (Bolt Food), livrare de produse alimentare și nealimentare (Bolt Market) și cu divizia de software development, care deservește toate subsidiarele din Europa ale companiei. Bolt este lider de piață în România, compania activând în peste 25 de orașe, extinzându- și continuu oferta de servicii și acoperirea națională.