Brandul Tommy Hilfiger anunță colaborarea cu un reprezentant al Futuremakers: Cine este Shawn Mendes
Brandul Tommy Hilfiger anunță parteneriatul „Play it Forward” cu Shawn Mendes – cântăreț și compozitor canadian de succes. Parteneriatul este realizat din dorința de a construi un viitor mai bun pe baza viziunii lor comune.
Această colaborare prezintă mai multe direcții și va debuta cu Shawn Mendes ca protagonist principal al campaniei globale Vara 2022, intitulată „Classics Reborn”, care prezintă o colecție realizată în întregime din materiale mai sustenabile. Nu trebuie omis faptul că Mendes este considerat și unul dintre sex-simbolurile scenei muzicale în momentul de față.
În plus, pe parcursul viitorului său turneu Wonder:The World, Shawn Mendes va purta produse personalizate Hilfiger, realizate din materiale mai sustenabile, abordând diverse stiluri. De asemenea, brandul va dona 1 milion USD pentru a susține eforturile de a atenua și compensa impactul asupra mediului din timpul turneului.
Practici de design circular
Parteneriatul va culmina cu o colecție capsulă, realizată împreună, și va fi lansată în primăvara anului 2023, redând un stil atemporal, mai sustenabil. În colecție vor fi integrate procese inovatoare în ceea ce privește materiale reciclate dar și materiale noi, și, de asemenea, practici de design circular.
„Shawn nu este doar un muzician multitalentat – el reprezintă și o nouă generație de Futuremakers care înțeleg nevoia de acțiune”, a spus Tommy Hilfiger. „Prin unirea forțelor cu Shawn pentru a învăța, a împărtăși și a inova, putem construi pe ceea ce am realizat deja și putem duce călătoria noastră în materie de sustenabilitate la nivelul următor. Deși recunoaștem că mai avem un drum lung de parcurs, împreună putem obține și mai multă conștientizare pentru a avea un impact pozitiv și de durată”.
Mendes va mai purta și vintage deadstock!
Pentru campania „Classics Reborn” s-a colaborat cu fotograful Craig McDean și îl prezintă pe Shawn Mendes purtând diverse stiluri din colecția 1985 Program, inclusiv polo-ul emblematic din 1985, realizat din bumbac organic. Prin utilizarea bumbacului organic, realizarea colecțiilor 1985 Program din 2022 a redus echivalentul CO2 cu aproximativ 48% și au fost evitate 692 de tone de emisii. Acesta este echivalentul a 641 de zboruri dus-întors de la Londra la New York pentru un pasager!
Shawn Mendes poartă, de asemenea, denim mai sustenabil, care este produs folosind 20% bumbac reciclat post-consum, care necesită mai puțină apă și energie în timpul etapelor sale de finisare. Look-ul este completat cu piese vintage. Nu în ultimul rând,
P. Pe tot parcursul turneului, Shawn Mendes va purta, de asemenea, modele personalizate și mai sustenabile, cu look-uri obținute din materiale rămase din colecțiile anterioare marca Hilfiger, precum și din ceea ce se numește vintage deadstock. Adică produse noi, nepurtate dar care nu au fost vândute, și materiale reutilizate.