Burger King a vândut peste 1.800 de burgeri pe zi în ultimul an
Burger King România, operat de AmRest, a împlinit un an de la relansarea brandului în țara noastră, an în care a reușit să vândă peste 1.800 de burgeri pe zi, până la un total de 662.000 de burgeri.
După ce a inaugurat trei noi restaurante numai în luna septembrie, Burger King România se poate lăuda cu atingerea tuturor obiectivelor strategice, inclusiv cu deschiderea unui restaurant în plină stare de urgență – Burger King Universitate.
În primul an, conform planului strategic, Burger King a deschis șase noi restaurante. În plus, compania a integrat într-un timp record, în timpul pandemiei, serviciul de food delivery prin parteneriate cu aplicațiile de delivery și ulterior a dezvoltat serviciile de take away și de pick-up. De asemenea, în luna septembrie, odată cu deschiderea a trei noi restaurante – Promenada, Băneasa Mall Feeria și Piața Sudului – Burger King și-a dublat business-ul în doar trei săptămâni.
“Putem spune cu mândrie că după primul an de la lansarea din România ne-am atins principalele obiective. Ne-am propus ca în primul an să creăm o rețea de restaurante care leagă cele mai importante zone ale Bucureștiului, iar de când am intrat pe piața din România am avut ca obiectiv principal în planul nostru strategic deschiderea a șase noi restaurante. În mai puțin de un an ne-am atins acest obiectiv iar acum suntem concentrați pe creșterea continuă a brand-ului, să avem în continuare clienți mulțumiți și bineînțeles, să continuăm expansiunea atât în București, cât și în țară. Vrem să devenim un angajator de încredere și un partener pe termen lung pentru colaboratorii noștri”, a declarat Daniel Ryska, Regional Director CE & SEE.
Într-un singur an de la intrarea pe piața din România, deschiderile celor șase restaurante Burger King, au rezultat în:
- Peste 25.000 de burgeri Whopper vânduți;
- 662.000 clienți mulțumiți;
- 250 de angajați care au stat la dispoziția clienților;
- Peste 662.000 de burgeri vânduți (în medie, 1.813 burgeri pe zi);
- 25.000 de coroane oferite clienților;
- 40.000 kg de cartofi prăjiți vânduți;
- Oreo Shake – cel mai popular desert, peste 20.000 de shake-uri vândute;
- Peste 21.000 de fani pe pagina oficială de Facebook Burger King România.
Odată cu aniversarea unui an de la intrarea pe piața din România, Burger King lansează Chicken Festival, care conține produsele delicioase ce au ca personaj principal puiul: Chicken Royale, Chicken Nuggets și o noutate – Chicken Tendercrisp. Produsele cu pui se pot găsi în toate restaurantele Burger King.
În prezent, Burger King oferă fanilor tot spațiul disponibil, care respectă condițiile de siguranță și un întreg set de măsuri menite să îi protejeze. Servirea la masă respectă toate măsurile de distanțare socială impuse de autorități, mesele fiind dezinfectate după fiecare client. La fiecare casă de marcat sau la intrarea în restaurant, clienții se pot dezinfecta cu soluțiile disponibile în recipientele dedicate.