Campanie de promovare a turismului românesc pe BBC. Ce rol are Charlie Ottley
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) anunță că România va fi promovată, în perioada 15 octombrie-15 noiembrie, ca destinație turistică pe postul de televiziune BBC.
Campania a fost realizată în colaborare cu producătorul și realizatorul Charlie Ottley, prezentatorul seriei „Flavours of Romania”.
„Campania de promovare are ca scop amplificarea vizibilității și creșterea notorietății României ca destinație turistică în Europa, cu un accent special pe Marea Britanie. Este vizată, astfel, creșterea numărului de turiști, atât britanici, cât și din întreaga Europă, precum și din țările unde canalul britanic de televiziune BBC este difuzat”, informează MEAT într-un comunicat de presă.
Reprezentanții ministerului susțin că, împreună cu Charlie Ottley, au creat opt videoclipuri de prezentare care surprind frumusețea și diversitatea României, astfel:
- Patru videoclipuri au o durată de un minut. Ele prezintă frumusețea României din fiecare anotimp.
- Celelalte patru videoclipuri sunt de 30 de secunde fiecare. Ele au scopul de a evidenția diversitatea ofertei turistice ale țării noastre, prezentând patru forme specifice de turism din România: cultural, ecoturistic, city break și natură.
Difuzarea videoclipurilor se va face pe postul BBC, începând cu 15 octombrie, timp de o lună. Astfel, vor fi în total 80 de difuzări, 30 ale spoturilor de un minut și 50 de difuzări ale videoclipurilor de 30 de secunde.
În plus, cele opt videoclipuri, dar și alte materiale bonus realizate de Charlie Ottely vor fi folosite pentru promovarea României în diverse manifestări expoziționale și acțiuni de marketing, dar și la târgul internațional de turism WTM din Londra, care se va desfășura în perioada 06-08 noiembrie 2023,
„Asocierea cu postul de televiziune BBC va sublinia valorile și obiectivele MEAT de a promova frumusețea și diversitatea României. Postul de televizune, care funcționează 24 de ore pe zi, este disponibil în aproape toate țările lumii, conținutul fiind accesibil în milioane de camere de hotel, pe avioane, nave de croazieră și dispozitive mobile la nivel global. Totodată, alegerea lui Charlie Ottley pentru realizarea seriei de clipuri a venit ca firească, prin munca sa, realizatorul demonstrând o cunoaștere profundă a țării noastre, fiind un ambasador al frumuseților României peste granițe. Prin această campanie, MEAT își propune să eficientizeze acțiunile de promovare a României ca destinație turistică atractivă, într-un mod accesibil unei categorii numeroase și variate de public, adaptând conținutul și mesajele cheie necesităților, preferințelor și tendințelor de consum ale turiștilor din Marea Britanie și din țările în care se difuzează BBC”, se mai arată în comunicat.