Care sunt aranjamentele sforarului „Vuitton” al Transporturilor de la RAR scanate de Corpul de control al premierului

Publicat: 19 oct. 2024, 15:58, de Ion Teleanu, în Dezvăluiri , ? cititori
Exclusiv
Care sunt aranjamentele sforarului „Vuitton” al Transporturilor de la RAR scanate de Corpul de control al premierului
Jocul RAR la două capete al sforarului șef de la Transporturi Bogdan Mîndrescu

Sforarul „Vuitton” al Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, secretarul de stat Bogdan Mîndrescu, a regizat o mulțime de aranjamente și combinații cu iz penal la Registrul Auto Român (RAR), dar majoritatea au ajuns să fie verificate de către Corpul de control al prim-ministrului.

Din 2017, sforarul „Vuitton” al Ministerului Transporturilor, Bogdan Mîndrescu, este membru în Consiliul de Administrație de la RAR. Practic, el a dirijat RAR-ul, chiar dacă până acum s-au perindat la conducerea instituției vreo patru directori.

Însă, sforarul „Vuitton” a omologat cele mai multe „performanțe” cu iz penal în perioada când RAR-ul a fost condus de Alina „Oița” Niță, protejata baronului PNL Iulian Dumitrescu „Lamborghini” și, acum, când instituția este butonată în scripte de Mihai Alecu „Pufu”

A început să iasă fum negru pe coșul de la RAR

Dar, de la începutul acestui an, Corpul de control al prim-ministrului Marcel Ciolacu scanează RAR-ul și a comunicat ce anume controlează. Adică următoarele:

1. Verificarea respectării prevederilor legale și a normelor interne privind organizarea și funcționarea RAR.

2. Verificarea respectării prevederilor legale privind regulile de guvernanță corporativă, în ceea ce privește desemnarea și remunerarea forurilor decizionale ale RAR.

3. Verificarea respectării prevederilor legale și a normelor interne ce reglementează ocuparea posturilor și funcțiilor existente la nivelul entității, precum și a celor aplicabile în privința derulării raporturilor de muncă și de serviciu ale personalului RAR.

4. Verificarea respectării prevederilor legale și a normelor interne privind îndeplinirea atribuțiilor generale și specifice ale entității, cu precădere în domeniul omologării individuale, inspecțiilor tehnice periodice, supravegherii parc național de vehicule, omologărilor de tip, supraveghere de piață și a altor activități specifice tuturor departamentelor din cadrul RAR;

5. Verificarea respectării prevederilor legale cu privire la realizarea veniturilor programate și la angajarea și efectuarea cheltuielilor la nivelul entității, inclusiv derularea procedurilor de achiziții de lucrări, bunuri și servicii;

6. Alte aspecte considerate relevante de către echipa de control desprinse din derularea activității de control, cu aprobarea scrisă a secretarului de stat, șeful Corpului de control al prim-ministrului.

Dar, dintre cele șase tematici de control, cea mai interesantă este cea de-a șasea pentru faptul că deja echipa de control verifică la RAR o mulțime de „aspecte considerate interesante”, majoritatea fiind regizate de tripleta Mîndrescu-Niță-Alecu.

Și ce au constatat la RAR cei de la Corpul de control al premierului este de domeniul incredibilului și, de aceea, poate nu s-a încheiat nici până azi acțiunea de control. Așadar, tic-tac, tic-tac! A început să iasă fum negru pe coșul de la RAR!