Cât de importantă este monitorizarea campaniilor de articole online?
Să publici conținut de calitate în online este un instrument eficient și de recomandat prin care poți să creezi autoritate și notorietatea pentru branduri, indiferent de domeniul din care acestea fac parte.
Agenții de digital și clienți trebuie să știe că este important ca aceste campanii de conținut online nu numai că trebuie implementate, ci și că strategia trebuie să fie una susținută pentru a avea rezultatele scontate.
Articolele și advertorialele originale, de calitate și scrise optimizat din punct de vedere SEO nu numai că pot fi un instrument necesar pentru a expune calitățile produsului, pentru a consolida imaginea brandului, pentru a crește vizibilitatea acestuia în rândul consumatorilor și pentru a determina creșterea profitului, dar au impact decisiv și pentru eficiența strategiei de SEO.
SEO, acest cuvânt care există astăzi pe buzele tuturor specialiștilor de marketing digital, ajută cu siguranță la o poziționare și o indexare mai bună în Google, la creșterea traficului pe site și bineînțeles la conversia interacțiunilor consumatorilor cu brandurile în vânzări efective.
Linkurile obținute prin publicarea de articole online pe diverse site-uri externe sunt extrem de valoroase pentru ca SEO să funcționeze și să îndeplinească toate obiectivele expuse mai sus.
De aceea, într-o campanie de publicare a articolelor online este important să te asiguri că articolele publicate rămân active pe site-uri și că nu trec pe modul offline.
Este extrem de important ca mai ales agențiile care derulează campanii de content online pentru clienții lor să fie în permanență conectate cu ceea ce se întâmplă cu articolele chiar și după ce au fost postate. Și asta dintr-un simplu motiv: doar așa pot îndeplini obiectivele de SEO propuse clienților.
Este de la sine înțeles că site-ul/ brandul pentru care se face SEO va fi indexat mai bine în Google și va ajunge pe poziții superioare doar dacă linkurile rămân active. De aceea agențiile ar trebui să fie extrem de atente și cu partea de monitorizare a linkurilor articolelor publicate.
Sigur, acest proces făcut manual este foarte complicat mai ales când desfășori sute de astfel de campanii media pentru zeci de clienți și pe perioade mari de timp.
Este o muncă de sisif să verifici manual linkuri ce au fost publicate acum câteva de luni de exemplu și la un moment dat această muncă poate fi aproape imposibilă de realizat.
Publyo este prima platformă din România care pe lângă planificarea, încărcarea de conținut și raportarea campaniilor de articole într-un mod automatizat, monitorizează constant articolele publicate și se asigură că acestea sunt încă active.
Am scris cum funcționează Publyo aici.
În caz contrar, sistemul Publyo CRM trimite automat notificări site-urilor unde articolele au fost publicate pentru a remedia situația și astfel agențiile și clienții care folosesc platforma știu în permanență ce se întâmplă cu contentul lor publicat.
Practic, agenția nu va avea nicio grijă că linkurile pentru articolele deja publicate nu vor mai fi active: Publyo CRM face automat munca de verificare a acestora și sistemul notifică instant publisherul în cazul în care apare vreo situație.
Publyo CRM notifică automat publisherul și cere remedierea problemei nu numai în cazul în care linkul articolului nu mai este activ, ci și dacă s-au adus modificări asupra conținutului sau linkurile din interiorul articolelor nu mai sunt active.
Și da, toate aceste lucruri se întâmplă fără a fi nevoit tu ca agenție să scrii mailuri sau să iei legătura cu publisherii. Nu este nevoie nici să notifici la rândul tău clientul că situația specifică s-a remediat: Publyo CRM trimite un mesaj automat atât către agenția ta, cât și către client că linkul articolului a fost restabilit.