Cele mai mari DEZVOLTĂRI ale industriei publicității stradale din secolul XXI
Două decenii din secolul XXI și deja industria OOH a cunoscut o serie de progrese impresionante care au făcut ca mediul să fie mai eficient. De la îmbunătățirea măsurătorilor până la a deveni mai inteligent, panourile publicitare nu au fost niciodată mai relevante. Nu e de mirare că sunt atât de cerute.
Două decenii din secolul XXI și deja industria OOH (Out-of-home advertising) a cunoscut o serie de progrese impresionante care au făcut ca mediul să fie mai eficient. Iată o listă cu cele mai mari 5 evoluții ale publicității OOH din ultimii 19 ani. Înțelegerea acestor tendințe ne ajută să anticipăm ce urmează și unde se cheltuie cel mai bine banii, atunci când vine vorba de panouri publicitare.
Creșterea veniturilor
Publicitatea OOH a crescut, cu 7 la sută în trimestrul al treilea al acestui an, potrivit Asociației de Publicitate în Aer Liber din Europa, și a depășit bine creșterea publicității TV. Agenții de publicitate păstrează ce funcționează. În mod clar, în afara reședinței păstrează accesul și transformă potențialii cumpărători în cumpărători, altfel nu și-ar menține, cu atât mai puțin, veniturile în fiecare an.
Interacționarea cu un public captiv a fost unul dintre cele mai câștigătoare aspecte ale publicității digitale. A fost greu de replicat pentru alte media tradiționale, dar nu atât și pentru OOH. Apariția de tehnologii precum beacon, care pot trimite mesaje smartphone-urilor folosind funcțiile Bluetooth, oferă o experiență mai personalizată. De exemplu, un beacon poate invita oamenii să participe la un concurs unde trebuie să posteze o fotografie cu ei înșiși cu o reclamă din apropiere. Sau beacon-ul ar putea trimite cupoane pentru un magazin din apropiere. Permițând oamenilor să opteze pentru aceste oferte crește șansele de implicare și nu de alienare a acestora.
Telefoanele se integrează cu panouri publicitare și alte OOH
Timpul pe care oamenii îl petrec pe dispozitivele lor mobile a crescut din 2000 cu până la aproape patru ore pe zi. O mare parte din acest timp este petrecut în afara casei, indiferent dacă navighezi pe web în timp ce folosești transportul public sau aștepți să înceapă un film la teatru. Astfel, integrarea panourilor publicitare cu reclame de toate tipurile în afara casei are sens. Puteți acum să trimiteți coduri text la un număr anunțat pe ecranul unui film înainte de a câștiga floricele gratuite. Sau puteți încărca un site web mobil anunțat pe un panou publicitar. Este ușor de utilizat și convenabil – două lucruri care vă anunță anunțul, indiferent de suport.
Folosirea datelor pentru reclame mai bune
Această dezvoltare care ajută la direcționarea publicității în mod mai eficient este una importantă. DOOH a depășit așteptările agenților de publicitate. Aceștia pot vedea defalcări ale celor pe care le ating și pe care le convertesc, iar acest lucru a stabilit o bază de referință pentru agenții de publicitate care doresc să vadă același lucru în alte materiale media. Acest lucru funcționează în afara casei, deoarece puteți viza strict, alegând locațiile potrivite. Locația poate fi ingredientul cheie al plasării, de fapt, deoarece clienții sunt aproape de punctul de cumpărare.
Mai multe puteți afla de pe – http://focusmedia.ro/