„Certified Lover Boy” al lui Drake a revenit în fruntea Billboard 200
Albumul „Certified Lover Boy” al cântăreţului canadian Drake conduce clasamentul Billboard 200 pentru a patra săptămână neconsecutiv.
În săptămâna încheiată pe 14 octombrie, albumul a fost vândut în SUA în 94.000 de unităţi şi a urcat un loc în listă, potrivit MRC Data.
„Certified Lover Boy” a petrecut primele trei săptămâni pe primul loc, după care a coborât pe poziţia secundă pentru alte două, în timp ce YoungBoy Never Broke Again şi „Sincerely, Kentrell” au debutat în fruntea clasamentului, apoi Taylor Swift şi „Fearless (Taylor’s Version)” au redevenit No 1.
Din totalul vândut în ultima săptămână, piesele de pe „Certified Lover Boy” au fost accesate online de 125,7 milioane de ori.
Rapperul american Don Toliver a obţinut cea mai bună clasare a sa, după ce „Life of a Don” a debutat pe poziţia a doua, cu 68.000 de unităţi vândute. El a ajuns în martie anul trecut pe poziţia a şaptea cu debutul „Heaven or Hell”.
YoungBoy Never Broke Again şi „Sincerely, Kentrell” au urcat un loc, până pe trei, după ce albumul a fost vândut în 51.000 de unităţi în a treia săptămână de la lansare.
Meek Mill şi „Expensive Pain” i-a luat locul, coborâdn pe patru, cu 46.000 de unităţi vândute în a doua săptămână.
Locul al cincilea în Billboard 200 a fost ocupat de Olivia Rodrigo cu „Sour”, album vândut în peste 43.000 de unităţi în a 21-a săptămână de la debut.
Top 10 este completat de Lil Nas X cu „Montero”, Doja Cat cu „Planet Her”, Morgan Wallen cu „Dangerous: The Double Album”, Kanye West cu „Donda” şi de The Kid LAROI cu „F*ck Love”.
Billboard 200 clasifică cele mai populare albume din Statele Unite pe parcursul unei săptămâni, pe baza consumului multimetric, care include vânzarea de copii fizice ale discurilor, single-urilor (10 cântece înseamnă un album) şi activitatea online (1.500 de accesări sunt egale cu un album; accesările audio şi video on-demand).