CFR își cere scuze participanților de la Beach, Please! care au așteptat ore întregi trenul, pe cod roșu de caniculă.
După zile întregi de petrecere, a venit timpul ca petrecăreții să se întoarcă acasă. Foarte mulți au optat pentru a se întoarce acasă cu trenul. Cu toate acestea, călătorii au fost supuși unei așteptări îndelungate sub caniculă, în condiții dificile.
CFR Călători își cere scuze pentru situația creată și transmite regretele sale întregului grup de călători care, în această perioadă cu temperaturi ridicate, a fost nevoit să aștepte sosirea trenului în aer liber, pe un peron expus direct la soare.
„Regretăm situația semnalată de dumneavoastră și transmitem scuze întregului grup de călători, care este nevoit, în această perioadă cu temperaturi ridicate, să aștepte sosirea trenului în aer liber, pe un peron fără copertină. După cum am informat în luna mai a acestui an, atât halta Costinești Tabără, dar și Neptun, au intrat în programul de modernizare, contractele fiind semnate în data de 15 mai a acestui an.”, a declarat Oana Brânzan, purtător de cuvânt al CFR SA.
CFR anunță modernizarea stațiilor de pe litoral
Totodată, CFR SA a informat că stațiile Costinești Tabără și Neptun sunt programate pentru modernizare, contractele fiind deja semnate în luna mai a acestui an. Aceste lucrări vor aduce îmbunătățiri semnificative infrastructurii feroviare din aceste locații, inclusiv noi facilități pentru confortul călătorilor.
”Ambele obiective feroviare au, din acest an, finanțare asigurată, pentru modernizare, din fonduri nerambursabile prin Programul Transporturi. Asocierea de firme românești, cu care am semnat contractele de modernizare, are termen de implementare a fiecărui contract de 12 luni, din care 4 luni pentru elaborarea proiectului tehnic și 8 luni pentru execuția propriu-zisă a lucrărilor.
Ne dorim ca această asociere de firme românești să reușească finalizarea lucrărilor conform termenului din contracte, iar din sezonul estival viitor să le putem oferi călătorilor condiții mai bune pentru așteptarea trenurilor“, a declarat purtătorul de cuvânt al CFR SA, Oana Brânzan.
CFR SA își reafirmă angajamentul de a îmbunătăți infrastructura și serviciile sale, pentru a asigura o călătorie cât mai confortabilă și sigură pentru toți pasagerii săi.