Cine le satisface românilor fanteziile în materie de amenajare a locuinței?
Se spune ca fiecare casă are povestea ei. Cea trecută și cea prezentă, în funcție de cine o locuiește, cine o renovează…Românii au prins gustul amenajărilor de tot felul, ba chiar extravagante, potrivit specialiștilor în domeniu. Cine le satisface românilor noile fantezii în materie de amenajare a locuinței? Haideți să aflăm.
Din 2020, odată cu perioada de lockdown instalată în România, românii au căutat idei de amenajare interioară, iar cei cu posibilități și-au îndreptat atenția către achiziția de case, pe care preferă să le amenajeze cu materiale premium.
Diseno este unul dintre renumitele branduri locale – în colaborare cu Porcelanosa International (cel mai mare showroom din Europa) – care deține trei showroom-uri diferite în locații cheie în București. În principal cel din Dorobanți fiind un fel de „punct fierbinte” al celor care doresc să își clătească ochii cu „fițele luxului”, ba chiar să se înfrupte din ele. Îndeplinindu-și astfel noi și noi fantezii în materie de amenajări interioare, renovări, design interior și altele pe aceeași temă.
Cine le satisface românilor fanteziile în materie de amenajare a locuinței?
“Suntem de peste 25 de ani în domeniul amenajărilor interioare și am observat dorința românilor de a-și crea o locuință în acord cu noile tendințe arhitecturale, dar și nevoia acestora de a apela la arhitecți pentru a-și crea oaza de liniște, departe de tumultul orașului”, spune Cătălina Mazerschi, owner Diseno România.
Piața amenajărilor interioare și exterioare a crescut, din 2020 până la finele lui 2021, cu peste 25%, iar acest lucru s-a observat inclusiv în vânzările firmei: “Anul trecut am avut o cifră de afaceri de aproape 5 milioane de euro, iar urmând tendințele actuale și disponibilitatea românilor de a achiziționa finisajele premium, preconizăm că anul acesta vom finaliza cu 8 milioane de euro”, susține Cătălina Mazerschi.
Pandemia le-a adus cei mai mulți clienți
“Anul 2020 a fost, pentru noi, anul în care ne-am bucurat de cele mai multe proiecte noi. Acest fapt s-a datorat, în primul rând, dorinței românilor de a se muta la casă, odată cu instalarea primului lockdown. Totodată, a fost și momentul în care am simțit nevoia să ne reconturăm business-ul și să căutăm soluții viabile pentru a veni în întâmpinarea fiecărui proiect în parte“, conchide Cătălina Mazerschi.
Diseno România a luat naștere în 2008, fiind o companie cu 100% capital autohton. Cătălina Mazerschi, economist la bază, și-a dorit un business concentrat pe oferirea celor mai bine soluții de amenajare, cu produse premium și servicii complete de preamenajare, vânzare și post-vânzare.
Datorită inovației permanente și a disponibilității de peste 10.000 de produse pe stoc, Diseno a devenit alegerea persoanelor care își reamenajează în regie proprie locuința: “La momentul actual, peste 70% din vânzări sunt realizate prin intermediul arhitecților și a designerilor cu care colaborăm încă de la lansarea companiei, iar restul de 30% dintre clienți ne-au ales datorită recomandărilor”, ,mai susține Cătălina Mazerschi.
În prezent, brandul colaborează cu peste 150 de arhitecți și se bucură de recunoaștere națională. Multe dintre produsele lor au reprezentat baza de design interior pentru proiecte rezidențiale, clinici medicale, restaurante sau spații comerciale. În momentul de față, brandul este furnizor pentru cel mai mare dezvoltator imobiliar premium din România, One United Properties.