Compania unui afacerist român a devenit sponsorul echipei Borussia Dortmund
NAGA Group, companie condusă de antreprenorul român Octavian Pătraşcu, devine partener oficial al clubului german Borussia Dortmund, primind drepturi exclusive de a folosi pe mai multe pieţe, inclusiv în România, imaginea clubului şi a jucătorilor săi în materialele de branding.
De asemenea, jucătorii vor apărea într-o serie de clipuri de promovare, iar sigla NAGA va fi prezentă pe panourile publicitare LED la meciurile de pe renumitul stadion SIGNAL IDUNA PARK al echipei Borussia Dortmund. Parteneriatul este valabil pe 2 ani, până la finalul sezonului 2025/2026.
”NAGA Group AG, compania condusă de antreprenorul român Octavian Pătraşcu şi listată la Bursa din Frankfurt (BF-Xetra), a anunţat că a devenit partener oficial al renumitului club de fotbal german Borussia Dortmund, care anul acesta a disputat finala Champions League. Parteneriatul este valabil pe 2 ani, până la finalul sezonului 2025/2026.
Ca partener al Borussia Dortmund (BVB), NAGA Group primeşte drepturi exclusive de a folosi pe mai multe pieţe, inclusiv în România, imaginea clubului şi a jucătorilor săi în materialele de branding. Astfel, jucătorii vor apărea într-o serie de clipuri de promovare. De asemenea, NAGA şi BVB vor desfăşura campanii de activare cu baza de date a clubului. În plus, sigla NAGA va fi prezentă pe panourile publicitare LED la meciurile de pe renumitul stadion SIGNAL IDUNA PARK din Dortmund”, potrivit unui comunicat.
Parteneriatul face parte din strategia noului NAGA Group, creat în urma fuziunii cu CAPEX.com – start-up-ul fondat de Octavian Pătraşcu, de a-şi creşte vizibilitatea în Germania, una dintre principalele pieţe de interes. Totodată, prin acest parteneriat, NAGA îşi va putea creşte expunerea şi în alte regiuni globale importante şi va putea promova produsele către noi grupuri ţintă.
„Suntem încântaţi de oportunitatea de a sponsoriza Borussia Dortmund, un club care împărtăşeşte ambiţia şi angajamentul nostru faţă de creştere şi succes continuu. Fiind una dintre companiile FinTech de top din Germania, obiectivul NAGA este de a combina mai multe verticale şi produse într-o singură “super-aplicaţie” (SuperApp). Aşa cum Borussia a construit o comunitate puternică şi pasionată de fani, NAGA se dedică dezvoltării unei platforme sociale care conectează utilizatorii la lumea financiară. Acest parteneriat ne permite să ne aliniem brandul cu o echipă si o comunitate puternică, şi să aducem platforma şi serviciile noastre fanilor ambiţioşi, interesaţi de pieţele de capital, care ne împărtăşesc dorinţa de succes”, afirmă Octavian Pătraşcu, CEO NAGA Group.
Carsten Cramer, director general al BVB, consideră că parteneriatul combină puterea inovatoare a unei companii Fintech de top cu pasiunea şi tradiţia clubului german.„Suntem foarte încântaţi să-i urăm bun venit companiei NAGA ca noul nostru partener. Această colaborare combină puterea inovatoare a unei companii Fintech de top cu pasiunea şi tradiţia BVB. Aşteptăm cu nerăbdare să începem să derulăm proiectele comune”, consideră Cramer.
NAGA se prezintă ca fiind o companie FinTech germană de top, care oferă un SuperApp ce integrează într-o singură platformă tranzacţionarea socială, investiţiile în acţiuni, criptomonede şi neobanking-ul, beneficiind de tehnologie avansată dezvoltată intern.
Operând în peste 100 de ţări şi având 9 birouri locale, NAGA oferă o gamă diversificată de servicii financiare clasice, dar şi pentru criptomonede.
”Platforma oferă si un card fizic VISA care permite conversia automată din crypto în fiat, precum şi funcţii de cashback, feed-uri sociale dinamice şi funcţii avansate de copy-trading, permiţând utilizatorilor să replice automat strategiile traderilor de succes. Proiectată pentru o comunitate globală, NAGA furnizează un ecosistem financiar inclusiv şi eficient pentru investiţii, tranzacţionare şi gestionarea finanţelor personale”, se arată în comunicat.