Concept nou în România: hipermarket cu prețuri diferite, în funcție de cantitatea cumpărată
:format(webp):quality(80)/https://www.puterea.ro/wp-content/uploads/2025/04/image-3.jpeg)
Auchan vine cu o nouă idee în România: discount ATAC. Conceptul vizează un hipermarket în care clienții se pot bucura de diferite prețuri, în funcție de cantitatea pe care o cumpără.
Noul hipermarket cu prețuri care diferă: cantitatea este factorul decisiv
Apare în România hipermarketul discount ATAC. Auchan le transmite clienților că vor putea să plătească în funcție de cât cumpără. Noul magazin va fi deschis joi în București, pe șoseaua Chitilei. Vestea nu e neapărat nouă, întrucât Auchan a anunțat încă din 2024 că pregătește o strategie de prețuri mici, în funcție de cantitatea produselor.
Primul magazin ATAC a fost deschis în Brașov, după care au mai fost inaugurate hipermarketuri similare în alte orașe din țară. În acest sens, interesul clienților pare a fi cât se poate de puternic, relatează Fanatik.
Magazinul vine și cu alte avantaje, precum reducerea consumului de curent. De asemenea, spațiile pentru vitrinele frigorifice au fost diminuate.
Vezi și: Auchan a deschis două noi magazine Simply și ajunge la 10 unități în franciză
Avantajele oferite de ATAC
Auchan anunță un alt beneficiu oferit de ATAC și anume: optimizarea proceselor logistice și reducerea costului de transport. Astfel, clienții care trec pragul magazinului vor găsi multe produse la palet și bax, fiind folosit un mobilier adaptat.
Spre deosebire de magazinele pe care le știm deja, în cazul hipermarketului ATAC, investițiile în publicitate și decorațiuni sunt cu mult mai reduse, transmite retailerul, conform Fanatik.
În perioada următoare, Auchan plănuiește să se extindă și să mai deschidă locații asemănătoare. La momentul actual, în România celebrul hipermarket are în portofoliu un număr de peste 450 de magazine.