Concursuri cu dedicație regizate de sforarul „Vuitton„ Mîndrescu al Transporturilor pentru înscăunarea noii conduceri a RAR
Sforarul Vuitton al Ministerului Transporturilor, secretarul de stat Bogdan Mîndrescu, și-a pregătit ieșirea din scenă prin aranjarea ploilor „prea ca la țară”, pentru încă patru ani la butoanele Registrului Auto Român (RAR).
Pe site-ul RAR s-au postat la începutul acestei săptămâni două anunțuri privind declanșarea selecției de candidați în vederea numirii directorului general al regiei și a directorului economic (https://www.rarom.ro/?p=
„Oița” lui Dumitrescu „Lamborghini” centrează și tot ea dă cu capul!
La ora actuală, funcția de director general al RAR este ocupată provizoriu de agronomul Mihai Alecu „Pufu”, iar cea de director economic de Alina Niță „Oița”, protejata baronului PNL Iulian Dumitrescu „Lamborghini”. Dar ce să vezi? Ambele anunțuri au criterii de eligibilitate și de selecție făcute cu dedicație. De cine? Păi de către tandemul „Pufu”-„Oița”. Pentru că la RAR resursele umane și guvernarea corporativă se află în subordinea Direcției Economice condusă de …Alina Niță. Practic, „Oița” lui Dumitrescu „Lamborghini” și-a făcut singură condițiile de concurs, bineînțeles cu acordul lui Mihai Alecu „Pufu” și binecuvântarea sforarului Vuitton. Însă, suprizele din cele două anunțuri se țin lanț.
Sforarul Vuitton, Bogdan Mîndrescu, și Mihai Alecu „Pufu” se bat pentru șefia RAR
Unul din criteriile de selecție a directorului general este acela de a fi „absolvit studii universitare în domeniul științelor inginerești și deținerea de experiență în domeniul studiilor superioare, absolvite de cel puțin 5 ani, și cel puțin 15 ani vechime în muncă”.
La prima vedere, această condiție pare impusă după CV lui Mihai Alecu „Pufu”, care susține că este licențiat la Facultatea de Management în Agroturism și Dezvoltare Rurală – specializarea Inginerie Economică, de la Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară București. Dar, domeniul științelor inginerești are, potrivit CNATDCU, 13 specializări (https://www.cnatdcu.ro/
Practic, criteriile de eligibilitate par făcute după CV-ul sforarului Vuitton, mai ales cel „din care cel puțin 1 an într-o poziție de administrator sau director”. Asta înseamnă că Bogdan Mîndrescu a tras sforile ca să fie cocoțat la conducerea RAR după ce va fi debarcat de la Ministerul Transporturilor.
„Oița” lui „Lamborghini” va dirija și drena încă patru ani banii RAR-ului
Pentru funcția de director economic al RAR, „Oița” lui Dumitrescu „Lamborghini” a avut grijă să menționeze în anunț faptul că principalul criteriu de eligibilitate pare tras la indigou după CV-ul său, care a dispărut de pe site-ul regiei. Este vorba să dețină „ experiență de cel puțin 7 ani în activitatea de conducere a unor autorități sau instituții publice sau a unor întreprinderi publice ori societăți din sectorul privat, cu activitate în domeniul transportului rutier, din care cel puțin 1 an într-o poziție de administrator sau director”. Practic, după ce timp de cinci ani a fost subofițer la Pașapoarte, Alina Niță „Oița” a lucrat vreo nouă ani în domeniul privat, după care, în 2015, a aterizat la RAR ca economist, ocupând funcția de șef serviciu economic, după care a ajuns director economic și, ulterior, chiar director general al regiei. Așadar, RAR va fi condus în următorii patru ani de tandemul Alecu „Pufu”-„Oița” lui „Lamborghini, ori de cuplul sforarul Vuitton Mîndrescu și Alina „Oița” Niță. Însă, un lucru este cert: indiferent de cine va fi director general la RAR, Alina „Oița” Niță va fi directorul economic al regiei, că deh… este susținută de baronul Iulian Dumitrescu „Lamborghini” și de Vasile-Viorel Grigore, patronul de la Taverna Gruiu.