Coreenii de la Mumuso deschid, în ParkLake, al patrulea magazin din România
Brandul de fashion pentru tineri Mumuso, prezent în peste 3.500 puncte de vânzare din 30 de ţări, deschide al patrulea magazin mono-brand din România în cadrul centrului comercial ParkLake din Bucureşti, deținut de Sonna Sierra, printr-o tranzacţie intermediată de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.
Mumuso este un brand fondat în Coreea în 2014, fiind prezent în România prin magazine mono-brand situate în Militari Shopping Center, DN 1 Value Centre şi Dâmbovița Mall. Magazinul din ParkLake, care urmează a fi deschis în cursul lunii februarie 2021, va avea o suprafaţă de 150 metri pătraţi.
„Piața de retail din România oferă în continuare numeroase oportunităţi, în ciuda faptului că anul 2020 a fost plin de provocări. Astfel, brandul corean MUMUSO a decis deschiderea unui nou magazin, amplasat într-o poziție cheie în cadrul ParkLake, unul dintre cele mai importante mall-uri din București. Brandul va oferi clienților o experiență unică de cumpărături, prin oferta variată de produse şi îmbinarea conceptelor coreene tradiționale şi moderne”, spune Dana Radoveneanu, Senior Consultant Retail Agency Cushman & Wakefield Echinox.
Mumuso are centrul operaţional în Shanghai, China, iar produsele inspirate din desenele animate coreene Familia Mumuso. Produsele retailerului includ și articole de fashion pentru adulți și copii, încălțăminte și accesorii, dar și produse de înfrumusețare, electrocasnice, articole de uz casnic și papetărie.