Corporatiștii vor să primească de Crăciun, de la angajator, Prosecco și ochelari cu luminițe. Nici mopurile nu sunt refuzate
Corporatiștii vor să primească, de la angajator, Prosecco, ochelari cu luminițe, cosmetice și căști auto, dar și țigări, cu ocazia sărbătorilor de Crăciun, arată o analiză Mediaposte Hit Mail, companie de logistică.
,,Prosecco, vinurile roșii și albe, ginul, ciocolata, cozonacul, cosmeticele și căștile audio se află în topul cadourilor corporate, reiese dintr-o analiză efectuată de Mediaposte Hit Mail, privind cadourile corporate de Crăciun distribuite în perioada 2018-2023.
Cadourile au fost trimise înainte de Crăciun către destinatari, după ce aceștia au primit un link prin SMS și le-au ales ei înșiși dintre mai multe variante, de pe o platformă online customizată, cu tematică de Crăciun, prin soluția Gift Pick a Mediaposte Hit Mail”, se arată într-un comunicat remis, marți, redacției.
În cei șase ani în care Mediaposte Hit Mail a trimis circa 10.000 de cadouri, preferința numărul unu pentru daruri a fost vinul spumant Prosecco, în timp ce alte vinuri (cam în egală măsură albe și roșii) s-au aflat în „top 3”, cu excepția anului trecut, când ginul a intrat între primele trei preferințe.
Căștile audio, ciocolata, aparatele de fitness, produsele din categoria beauty și îngrijire personală, precum și voucherele de cumpărături (de la Vouchers Depot, Sephora, Zalando, Fashion Days) au intrat și ele în top, de-a lungul anilor, pentru livrări.
Alături de aceste cadouri „clasice”, care ocupă, de regulă primele 3-5 locuri între preferințe, în fiecare an în care cozonacul s-a numărat între variantele de cadouri, niciunul dintre cozonaci nu a rămas în depozit, adică să nu fi fost selectat de către destinatari. Alte cadouri aflate la mare căutare sunt dulciurile (eclere, macaroons, dulceață artizanală) și cărțile (literatură, dezvoltare personală, cărți pentru copii).
Între cadourile mai puțin obișnuite – pe care le-au ales clienții Mediapost Hit Mail, dar s-a dovedit că au avut și succes și în rândul destinatarilor – au fost tigăile, mopurile, ochelarii cu lumini, biletele de teatru, aparatele de fitness, seturile de pictură pe numere sau afinata.
„Mulți oameni ne spun că simt că vine Crăciunul, în fiecare an, odată ce primesc un SMS din partea Mediaposte Hit Mail, care îi invită pe un website de unde pot să își aleagă cadoul preferat, dintr-o varietate de 20-25 de opțiuni, din diferite categorii. Aceasta se întâmplă între Moș Nicolae și 10 decembrie, devenind o tradiție pentru toate firmele din grupul nostru și pentru clienții noștri care au optat pentru soluția Gift Pick.
Avem o echipă de zece oameni superspecializați care preiau în această perioadă toate operațiunile legate de cadourile corporate, de la selectarea și achiziția acestora la designul paginii web de unde oamenii le pot alege, până la trimiterea de SMS-uri, ambalarea, etichetarea coletelor și expedierea către destinatari”, arată Marian Șeitan, CEO al Mediaposte Hit Mail, în comunicatul remis marți redacției.
Între 2018 și 2023, numărul de cadouri trimise de Mediaposte Hit Mail prin platforma Gift Pack a crescut cu 82%, creșterea fiind mai accelerată în anii 2021 și 2022, când mai multe companii au optat pentru această modalitate de externalizare a trimiterii de cadouri.
Între timp, posibilitatea de personalizare a platformei, în fiecare an, și facilitatea expedierii cadourilor pe această cale au reprezentat principalele atuuri care au determinat mai mulți clienți să devină clienți fideli ai Gift Pack.
Între clienții Mediaposte Hit Mail care mențin, în fiecare an, tradiția surprinderii oamenilor cu SMS-uri, în urma cărora își pot alege cadourile, se numără agenții de publicitate și companii din FMCG și IT.
Platforma Gift Pack poate fi folosită pentru distribuirea de cadouri în București, prin flota proprie a Mediaposte Hit Mail, dar și în provincie – prin firme de curierat. În afară de Crăciun, soluția ar mai putea fi folosită pentru trimiterea de cadouri de 8 Martie sau 1 Iunie.
Mediaposte Hit Mail SA, companie deținută 100% de către grupul La Poste (Poșta Franceză), este prezentă pe piața românească de 27 de ani, fiind liderul pieței de marketing direct din România. În 2023, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 60 de milioane de euro, având peste 500 de angajați, împreună cu cele șapte filiale ale sale din România și cele două din Bulgaria.
Mediaposte Hit Mail oferă soluții integrate de logistică pentru promoții de consumatori și pentru e-commerce, soluții pentru cluburi de fidelizare, precum și soluții de comunicare multicanal (SMS, WhatsApp, email, call center), distribuție de pliante în cutiile poștale, baze de date geografice, automatizări de marketing și vouchere digitale.