De azi, pe piață: Noul obiect vestimentar special al casei de modă Valentino
Casa de modă Valentino va produce o serie limitată de hanorace pe care va fi imprimat logoul său oficial, litera V, dar și ceva special.
Respectiv apare și mesajul în limba engleză „Vaccinated” („Vaccinat”), acest lucru fiind făcut de către celebra casă de modă pentru a sprijini campania mondială de vaccinare împotriva maladiei COVID-19.
Toate încasările obţinute vor fi donate către UNICEF
Potrivit Reuters, preţul unui astfel de articol vestimentar este de 690 de dolari, iar toate încasările obţinute vor fi donate către UNICEF. Aceste hanorace negre, pe care mesajul „vaccinat” este scris cu litere roşii imprimate în zona pieptului, au fost create iniţial de o mică firmă din Los Angeles, Cloney, fără ca brandul italian să fie la curent cu existenţa lor.
Atunci când designerul principal al casei Valentino, Pierpaolo Piccioli, a aflat despre această iniţiativă, a decis să cumpere toate cele cinci hanorace fabricate până în acel moment şi să le facă cadou unor prieteni apropiaţi, printre care s-a aflat şi cântăreaţa Lady Gaga, a precizat casa italiană într-un comunicat. Apoi, Pierpaolo Piccioli s-a hotărât să producă o serie limitată de hanorace de acest tip pe care le va comercializa pe site-ul casei Valentino începând din data de 23 septembrie.