Cum au ajuns vinurile româneşti pe panourile din celebra Times Square și cine a finanțat campania
„Open the romanian wine” este mesajul campaniei. „It took 6000 years to perfect these romanian wines”, după cum arată unul dintre panouile din celebra Times Square din New York. Campania face trimitere la legenda că Feteasca Neagră ar fi fost cultivată de daci.
Vinurile româneşti au ajuns, de 1 Decembrie, pe panourile din celebra Times Square, din New York. Influenceri precum Alice Cavaleru sau „fabuloasele” Diana Enciu şi Alina Tănasă apar pe ecranele de peste ocean. Reclamele vor mai rula până pe 5 decembrie. „De 1 Decembrie, pe masa fiecărui român merită să fie un vin românesc” este explicaţia dată de cei care au făcut campania.
Consultanţii programului sprijină vinificatorii
Influenceri, dar şi români din SUA au intrat în această campanie, pintre aceștia: Matei Dima, Alexandru Abagiu, Silviu Ţolu, Lili Sandu, Alice Cavaleru, Sebastian Dobrincu, Gabriela Atanasov, Diana Enciu, Alina Tănasă şi mulţi alţi români de-acasă şi din State. Mesajele din Times Square sunt parte a campaniei „Deschidem vinul românesc”, un proiect de CSR (Corporate Social Responsability) derulat de Carrefour pentru susţinerea producătorilor români de vin. De altfel, Carrefour este compania care a plătit afişarea mesajelor în piaţa din New York.
Experţii în vin ai programului călătoresc în ţară vizitând crame, de la cele cunoscute mărci, până la micile afaceri ale familiilor de producători locali, în căutare de noi vinuri pe care să le promoveze la nivel naţional. După ce aceştia degustă şi selectează vinurile, consultanţii programului sprijină vinificatorii în eforturile de branding, promovare şi distribuţie, pentru a pătrunde cu succes în retailul modern.