Cum poți dezvolta un business în online? Buhnici:„Trebuie să ai ceva de spus. Altfel…”

Publicat: 09 feb. 2022, 06:00, de Puterea.ro, în Business , ? cititori
Cum poți dezvolta un business în online? Buhnici:„Trebuie să ai ceva de spus. Altfel...”

Te-ai întrebat vreodată cum poți dezvolta un business în online? De exemplu ca om de social media sau prezentator de podcasturi – că tot se poartă, e la modă.

La această întrebare a răspuns George Buhnici, blogger și fost prezentator TV. El a evidențiat, în primul rând, că cel mai important lucru, înainte de a-ți dezvolta o afacere pe internet, este să fii relevant. Cu alte cuvinte, ca să cităm un analist britanic, există o oportunitate fără precedent de a prospera, dacă poți livra ceea ce caută „clienții”! Nu mai e deloc un secret faptul că afacerile de succes atrag clienți cu un site web util și atrăgător și mențin relația cu ajutorul conversațiilor consistente…Și, în altă ordine de idei, dar pe aceeași temă, dacă aveți curiozitatea puteți descoperi detalii fascinante în legătură cu ceea ce caută cu adevărat oamenii online.

„Să ai ceva de spus”. Să investești în tine și în competențele tale”, a declarat Buhnici la Radio Europa FM invitat fiind la Radio Europa FM. „Pe termen lung, dacă vrei să fii relevant, trebuie să ai ceva de spus și odată ce ai ceva de spus, dacă ești competent, dacă dezvolți o competență, dacă investești alea 10.000 de ore să devii măcar expert într-un domeniu, dacă-ți iei timp să devii un bun profesionist”, a explicat George Buhnici.

Care e povestea?

„Nu este ușor. O să pun eu o întrebare către public: câți dintre cei care vrem să vorbim avem ceva de spus? Adică, în primul rând, trebuie să ne hotărâm dacă avem ceva de spus. Care este povestea valoroasă, utilă, interesantă pe care noi o avem pentru cei care ne ascultă? Și plecăm de la ideea asta. Pentru că dacă nu ai ceva util de spus, de ce te apuci? Doar pentru că ai văzut tu că a făcut-o cineva interesant? Păi nu o să faci altceva decât să copiezi ce a făcut el și vei fi o copie proastă, o copie la mâna a doua, a treia, a cincea”, a mai spus George Buhnici.

Nu în ultimul rând, el a mai „marcat” ceva. Și anume, faptul că dacă te dai pe TikTok nu înseamnă că devii profesionist pe TikTok. Sau faptul că te uiți toată ziua pe Facebook nu înseamnă că înțelegi cum se comunică. Și așa mai departe. Discuția pe acest subiect rămâne, desigur, deschisă.

Încă ceva…Tot de la Buhnici „luată și înapoi la lume dată” (cum spune zicala): „Odată ce ești relevant este imposibil să nu ai succes. Și dacă ai succes, vin și banii. Că nu cred că toate firmele cu care colaborez eu vin la mine că sunt simpatic”.