Cum se înmulţesc banii. A cumpărat 200 de maşini înainte de oprirea producţiei şi le vinde de 5 ori mai scump
Charles Fawcett, un om de afaceri care a cumpărat 200 de Land Rover Defender XS în 2015, este pregătit să câștige o sumă uriașă vânzându-le, datorită unui plan genial.
- În 2015 a cumpărat 200 de Land Rover Defender pentru compania sa
- Acum oamenii plătesc o mulțime de bani pentru o singură mașină
- În plus, acestea nu sunt doar modele obișnuite, ci mașini personalizate
Fawcett, fondatorul companiei Twisted, a avut inspiraţia să cumpere 200 de Land Rover-uri în 2015, iar acum i se oferă sute de mii de dolari doar pentru a vinde unul, potrivit unor publicaţii auto internaţionale.
El a mers la linia de producție Defender de la Solihull (Marea Britanie) pentru a se întâlni cu bărbații și femeile care construiau aceste maşini.
„Toate au fost înmatriculate în 2016 – după ce producția a încetat – identificându-le printre ultimele de pe linia de producţie și, fără îndoială, mai atractive pentru colecționari”, a spus Fawcett.
Deoarece producția acestor mașini a fost oprită în 2016, valoarea lor nu a făcut decât să crească de atunci.
A cumpărat 200 de maşini înainte de oprirea producţiei şi le vinde de 5 ori mai scump
Oamenii sunt acum dispuși să cheltuiască până la 220.000 de lire sterline (274.700 de dolari) pe unul dintre aceste automobile personalizate.
În 2015, prețul unui Land Rover Defender XS varia în funcție de model, motorizare și specificații, precum și de țara sau dealerul din care era achiziționat. Totuși, pentru o orientare generală:
- Land Rover Defender 90 XS (versiunea cu 2 uși): Prețul de bază era în jur de 30.000 – 35.000 de lire sterline în Marea Britanie (fără taxe adiționale și opțiuni personalizate).
- Land Rover Defender 110 XS (versiunea cu 4 uși): Prețul începea de la aproximativ 35.000 – 40.000 de lire sterline.
Land Rover Defender XS este unul dintre cele mai iubite și apreciate modele Defender datorită combinației dintre robustețea sa legendară și un nivel mai ridicat de confort și dotări moderne față de alte versiuni.
- Defender a fost proiectat să înfrunte orice tip de teren, de la dune de nisip la drumuri montane stâncoase sau zone mlăștinoase.
- Tracțiunea integrală permanentă, unghiurile excelente de atac și degajare, precum și diferențialul central blocabil fac din acest model un campion al terenurilor dificile.
Modelul Defender este renumit pentru construcția sa solidă, iar varianta XS nu face excepție. Este aproape indestructibil și a fost folosit de-a lungul anilor în misiuni militare, operațiuni de salvare și agricultură.
Aspectul său „retro-modern” atrage atât pasionații de mașini clasice, cât și pe cei care iubesc vehiculele utilitare cu o personalitate aparte.
Atractivitate ca vehicul de colecție
- Modelul XS a devenit o variantă foarte căutată de colecționari, mai ales că producția originalului Defender s-a oprit în 2016.
- Versiunea XS combină tradiția Defender cu dotări moderne, ceea ce o face să fie un model de tranziție unic în istoria acestui vehicul.