Cum se promovează companiile românești de top pe online
Companiile româneşti sunt conștiente de beneficiile aduse de prezența în online, peste 99% din firmele prezente în Top 1000, realizat în funcţie de cifra de afaceri raportată în 2020, derulându-și activităţile, sub o anumită formă, în mediul virtual, potrivit unui studiu de specialitate.
O statistică realizată de agenţia de marketing digital Klain relevă faptul că, din totalul de o mie de afaceri analizate, 992 sunt prezente în mediul virtual, iar forma prevalentă de activitate este reprezentată de către campaniile de PR (91,7%).
De asemenea, 91,6% dintre firmele importante consideră că website-ul ca fiind o „carte de vizită online” şi cel mai eficient mod de stabilire a prezenţei în acest mediu.
În același timp, doar 82,2% dintre companiile prezente în online şi-au optimizat site-ul pentru mobil, se arată în analiză.
O altă platformă online folosită de companiile din Top 1000 este și Social Media, 87,9% dintre acestea deţinând o pagină de Facebook, iar 73,9% o pagină de business pe LinkedIn.
„În condiţiile de faţă, pentru businessurile mici şi medii existenţa în online devine o necesitate, iar oportunitatea lor de a se remarca în acest spaţiu rămâne o posibilitate reală. Chiar dacă companiile mari sunt prezente în online, nu toate desfăşoară o comunicare activă bazată pe o strategie inteligentă. Tocmai această dihotomie dintre prezenţă şi activitate poate reprezenta cheia succesului pentru un business în dezvoltare”, se menţionează în concluziile studiului citat.
Analiza Klain a fost realizată în luna ianuarie 2022 pentru a vedea cât de mult companiile mari din România pun accentul pe prezenţa lor online (site şi social media), dar şi pe site-urile de business şi de specialitate.