Cum va schimba tehnologia 5G reclamele outdoor în viitor
Tehnologia 5G reprezintă a cincea generație și fiecare generație de wireless a devenit mai sofisticată. Apariția 5G înseamnă, în esență, că vă puteți conecta la multe alte dispozitive în același timp. Este mai sensibil și are o viteză de transfer a datelor uimitoare. Pe scurt: Totul se mișcă mai repede și se conectează mai bine.
Odată cu începerea anului 2020, toate rețelele de telefonie principale au acum un tip de 5G. Acest lucru va avea un impact mai mare decât doar planul vostru de date. 5G va schimba și viitorul pentru digital out of home. Iar acest lucru va fi revoluționar pentru publicitate. Este o opțiune importantă pentru publicitatea online, desigur. Dar are impact și în exterior. Iată câteva moduri în care publicitatea digitală OOH se va schimba în perioada 5G.
1. Extinderea opțiunilor de comunicare personalizate
Cu 5G, telefonul dumneavoastra va deveni un mini server de date. Acesta va procesa lucrurile extrem de repede, nu veți mai avea acea secundă de timp de reacție când utilizați internetul. Acest lucru permite agenților de publicitate să devină mai sofisticați în direcționarea lor și stabilește, de asemenea, posibilitatea unei comunicări personale mai personalizate. Agenții de publicitate vor putea direcționa mesageria de la balize și alte dispozitive digitale asociate cu publicitatea din afara casei. Oferind reclame publicului lor care este acum mai probabil să fie interesat, agenții de publicitate realizează trei lucruri importante:
– Ei cheltuiesc mai puțini bani;
– Trimit doar mesaje care contează;
– Aceștia vizează doar persoanele care ar putea răspunde la produsele lor.
2. Comunicare bidirecțională
Odată cu implementarea 5G, brandurile pot avea brusc conversații cu publicul țintă în loc să facă totul într-un singur sens. Vânzătorii vor folosi 5G pentru a trimite video pe panourile lor digitale, iar în unele cazuri, aceste mesaje vor deveni reactive.
Agenția va reacționa pe baza feedback-ului și diferite persoane vor vedea mesaje diferite în funcție de ora din zi și ce se întâmplă în jurul lor. Din nou, aceasta oferă brandului oportunitatea de a-și orienta mesajul numai către persoanele care ar putea răspunde.
3. Mai multe informații actuale
Cel mai mare avantaj al panourilor digitale a fost fluiditatea acestora. Acestea pot schimba rapid informațiile în comparație cu panourile de afișare tradiționale, unde același mesaj rămâne la dispoziție săptămâni întregi.
Acum perioada respectivă va avea o rapiditate mult superioară. Cu 5G, agenții de publicitate își pot schimba postările aproape instantaneu, oferindu-le mult mai multă libertate în ceea ce susțin. Imaginați-vă un panou cu date în timp real care actualizează scorul unui joc de baschet de fiecare dată când scorul se schimbă, de exemplu. Sau un panou care arată numărul de bilete disponibile pentru un film popular de la un cinema din apropiere în timp real.
Aceste tipuri de afișaje creează o stare în jurul publicității pe care o face să se simtă mai personală și mai importantă. Când vezi că se întâmplă ceva în fața ta, devine mai interesant.
Mai multe despre publicitatea outdoor și provocările viitorului în ceea ce o privește pe http://focusmedia.ro.