Decathlon are un nou CEO şi o nouă strategie. Două mărci proprii vor concura puternic Nike şi Adidas

Publicat: 01 apr. 2025, 07:28, de Ady Ivașcu, în ECONOMIE , ? cititori
Decathlon are un nou CEO şi o nouă strategie. Două mărci proprii vor concura puternic Nike şi Adidas
Decathlon are un nou CEO şi o nouă strategie. Două mărci proprii vor concura puternic Nike şi Adidas

Retailerul de articole sportive Decathlon a raportat luni o creștere mai puternică a vânzărilor pentru 2024 și a declarat că transformarea sa axată pe branding va continua în acest an, după ce compania a numit un nou director executiv joia trecută.

Mărcile proprii Quechua și Kiprun vor concura mai bine împotriva Nike şi Adidas

Compania l-a numit pe Javier Lopez, cu 25 de ani de experiență în companie, în funcția de CEO, înlocuind-o pe Barbara Martin Coppola, care a condus Decathlon timp de trei ani, scrie presa internaţională.

Cunoscută pentru magazinele de mari dimensiuni care vând orice, de la corturi și biciclete la pantofi de alergare, Decathlon a lansat o nouă strategie anul trecut și a investit în marketing, deoarece urmărește ca mărcile proprii, precum Quechua și Kiprun, să concureze mai bine împotriva Nike, Adidas și altora.

Veniturile în 2024 au crescut cu 5,2% (la rate de schimb constante), la 16,2 miliarde de euro (17,50 miliarde de dolari), a raportat luni Decathlon, o creștere mai puternică decât nivelul de 4,4% în 2023.

Reţeaua Decathlon a crescut cu 68 de magazine la nivel mondial în 2024, ajungând la un total de 1.817 magazine în 79 de țări.