Directorul de operațiuni al Coca Cola a demisionat. S-a lansat în imobiliare

Publicat: 09 sept. 2024, 16:01, de Autor: George Andrei, în ECONOMIE , ? cititori
Directorul de operațiuni al Coca Cola a demisionat. S-a lansat în imobiliare

Jovan Radosavljevic, care s-a aflat în ultimii 6 ani la conducerea operaţiunilor Coca-Cola în România, a demisionat și s-a lansat în imobiliare, la dezvoltatorul logistic CTP, unde va fi în poziţia de Managing Director pentru România.

,,CTP, cel mai mare dezvoltator, proprietar şi administrator de spaţii industriale şi logistice listat din Europa, după suprafaţa închiriabilă (GLA), l-a numit pe Jovan Radosavljevic Managing Director pentru România, într-o mişcare semnificativă care vizează creşterea strategică a businessului în ţară. Jovan Radosavljevic se alătură CTP de la Coca-Cola Hellenic Bottling Company, unde a petrecut 26 de ani în diferite funcţii, cel mai recent rol fiind cel de Director de Operaţiuni al companiei în România”, arată un comunicat al CTP.

Anterior, a ocupat alte poziţii de conducere în cadrul Coca-Cola, inclusiv Director de Vânzări pentru România şi Director General în Macedonia de Nord. În cadrul companiei a implementat o serie de strategii care au stimulat performanţa şi creşterea pe termen lung, fiind, totodată, un pionier în adoptarea unor noi abordări în domeniul sustenabilităţii şi iniţiativelor de mediu.

În cadrul CTP, Jovan Radosavljevic va superviza expansiunea businessului în România, a doua cea mai mare ţară din Europa Centrală şi de Est, şi va dezvolta portofoliul de 3 milioane de mp GLA de parcuri industriale din ţară, care găzduiesc o serie de afaceri multinaţionale dintr-o mare varietate de sectoare, de la retail la tehnologie.

CTP deţine, de asemenea, o rezervă de terenuri de 3,8 milioane mp în România pentru dezvoltări viitoare, iar sub conducerea lui Jovan Radosavljevic aceasta va continua să fie extinsă, în contextul în care tot mai multe companii îşi îndreaptă atenţia către România pentru a-şi satisface cerinţele logistice, datorită factorilor precum costurile competitive ale forţei de muncă, poziţionarea în cadrul UE şi infrastructura de calitate care o leagă de restul Europei, spun reprezentanţii companiei.