Donerboom deschide primul restaurant în București și alocă 2 milioane de euro pentru deschiderea următoarelor locații
După un an și jumătate de activitate în piața HORECA cu un concept ghost kitchen 100%, Donerboom face o nouă investiție și își reorganizează strategia de business cu un restaurant deschis în centrul Bucureștiului.
Investiția se ridică la 500 de mii de euro și reprezintă startul planurilor de extindere cu noi locații Donerboom în următoarele 18 luni, cu un buget de 2 milioane de euro.
“Am pornit Donerboom cu 3 bucătării deschise în decurs de 1 an (2021), având la bază conceptul cloud kitchen sau ghost kitchen, ceea ce înseamnă că bucătăriile funcționau doar pentru livrare la domiciliu, fără a avea zona de servit la mese sau varianta de pick-up/take away. S-a investit mult în acest prim an, pe lângă buget a fost vorba de efort, timp și suflet pentru a oferi clienților cea mai bună calitate. Am dotat bucătăriile cu echipamente profesionale de ultimă generație, am contractat furnizori pentru cele mai bune ingrediente, am construit 3 echipe complete în bucătărie și o flotă proprie pentru livrare”, declară Daniel Pistol, General Manager Donerboom.
Cloud kitchen este un concept care funcționează cu succes în multe țări din Europa sau în Statele Unite, însă pentru clienții români acest concept nu oferă suficient contact cu brandul, cu oamenii care pregătesc mâncarea. Acest lucru s-a văzut și în solicitările de take away tot mai numeroase, oamenii preferând să vină să își ridice mâncarea din locație.
De aici și decizia de a deschide primul restaurant. “A fost pasul natural pe care Donerboom l-a făcut către clienții existenți și către noi clienți. Simțeam nevoia de a le oferi locul perfect unde să se poată bucura de <cel mai bun doner din oraș>, imediat ce a fost preparat. Atenția la fiecare detaliu, diversitatea meniului, calitatea produselor și a serviciilor, vor face din Donerboom unul dintre cele mai căutate restaurante cu specific turcesc din oraș. Vom continua extinderea, astfel încât să acoperim cât mai mult din oraș.”, a mai adăugat Daniel Pistol.
Cu această nouă locație, brandul promite clienților un upgrade al experienței de fast food cu origini turcești: gust autentic, prospețime, serviciu rapid și o atmosferă cool-orientală.