Escrocherie pe rețelele sociale: Brățările false Pandora împânzesc Sibiul
Un detaliu interesant este că vânzătoarea prezenta o gamă foarte largă de produse, în unele cazuri poate mai variată decât ce găsești în magazin fizic.
După ce au convenit asupra unei brățări și prețul acesteia, vânzătoarea le-a cerut cumpărătorilor să se întâlnească pe o străduță din cartierul Mihail Kogălniceanu, evitând astfel contactul direct. Ajunși la scara blocului, vânzătoarea i-a instruit telefonic să sune la interfon și să urce.
Deși cumpărătorii au întrebat despre autenticitatea produsului și despre garanție, având în vedere că nu au primit niciun document, vânzătoarea i-a asigurat că brățara este originală și le-a oferit posibilitatea de a o schimba ulterior.
Brățara a fost dusă ulterior într-un magazin Pandora pentru verificare. Reprezentanții magazinului au explicat că nu pot face expertize pe produse care nu le aparțin sau care nu au fost vândute de ei, menționând că toate produsele lor sunt înregistrate într-un sistem și beneficiază de garanție pe baza bonului de casă și a documentului de garanție. Neoficial, vânzătoarele au indicat că, după forma, greutatea și nuanța brățării, produsul nu pare a fi original. Ca urmare a acestor constatări, reporterul Turnul Sfatului a decis să depună o plângere la IPJ Sibiu.