Facebook caută startup-uri
Facebook caută startup-uri europene de comerț, pentru a le oferi mentorat. Poate sună cam afaceristic pentru cunoscuta rețea socială, dar asta este lumea: o imensă afacere! Și FB face parte din ea.
Startup-urile IT europene, inclusiv cele din România, care dezvoltă tehnologii pentru domeniul comerțului, se pot înscrie la Facebook Accelerator, un program de cursuri și mentorat organizat de rețeaua social media.
Înscrierile la „Facebook Accelerator: Commerce” se fac până pe 31 August 2020, ora 11:59:59 PM BST (ora de vară a Marii Britanii), adică 1 septembrie, ora 01:59:59, ora României. La acest „sprint virtual” se pot înscrie startup-uri din Europa, Orientul Mijlociu și Africa.
Vrea să „ajute orice afacere să vândă online”
Ce caută Facebook, mai exact? Conform prezentării rețelei de pe „Facebook Accelerator: Commerce” se axează pe startup-uri care dezvoltă: tehnologii ce ajută companiile să își gestioneze invantarul online mai ușor și mai repede; soluții care îmbogățesc funcționalitățile cataloagelor online și informațiile care pot fi colectate; experiențe de cumpărare care ajută consumatorii să ia decizii de cumpărare mai informat; soluții noi și interesante, care stimulează inovația și îmbunătățesc experiențele de cumpărare.
Rețeaua socială spune că, prin programul său, vrea să „ajute orice afacere să vândă online”. Ce vor obține startup-urile selectate rămâne să mai studieze și cerceteze cei interesați de așa ceva.