Fashion Days, vânzări de peste 90 de milioane de lei, de Black Friday

Publicat: 16 nov. 2021, 12:44, de Otilia Caloian, în Business , ? cititori
Fashion Days, vânzări de peste 90 de milioane de lei, de Black Friday
Sursa foto: Pixabay.com

Fashion Days, cel mai mare retailer online de modă din România, a înregistrat încasări, în numai trei zile, de Black Friday, de peste 90 de milioane de lei, în creștere cu 50% față de aceeași perioadă a anului trecut. Cizmele, gecile și pantofii sport au fost la cea mai mare căutare.

Fashion Days, cel mai mare retailer online de fashion, a încheiat Black Friday 2021 cu o creștere de aproximativ 50% a valorii comenzilor, comparativ cu anul precedent. Pe parcursul celor trei zile de eveniment au fost plasate peste 250.000 de comenzi, în valoare totală de peste 90 de milioane de lei (fără TVA inclus).

„ În această ediție au fost comandate cu 66% mai multe produse comparativ cu anul trecut, 80% plasate din aplicațiile iOS sau Android și aproape 50% plătite cu cardul. Aplicația Fashion Days a fost pe 9 și 10 noiembrie pe primul loc în topul celor mai descărcate aplicații din România, lucru care ne-a reconfirmat așteptările clienților pe de o parte, dar ne-a și obligat în aceeași măsură să livrăm rapid comenzile”, informează un comunicat al retailerului online.

Anul acesta clienții au fost foarte dornici să achiziționeze produse cu discounturi semnificative și, din dorința de a se asigura că stocurile nu se epuizează până la finalizarea unei comenzi complete, aceștia au plasat mai multe comenzi, cu un număr mai mic de produse. Astfel că, valoarea medie a coșului de cumpărături a fost cu 4% mai mică decât în anul anterior, iar prețul mediu al produselor vândute de Black Friday a fost de 177 Ron (valoare TVA inclusă), cu 10% mai mic de la an la an, totul datorită reducerilor foarte mari. Aproape 40% dintre comenzi au fost livrate în easyBox la nivel național, iar peste 60% au fost livrate de curieri, în timp ce în București și Ilfov, ponderea comenzilor plasate în easybox versus curier a fost similară, 49.5%.

Cizmele și gecile, cele mai căutate

Cele mai căutate și cumpărate produse au fost cizmele și gecile pentru femei și pantofii sport pentru bărbați. Din punct de vedere al brandurilor, cele mai solicitate au fost Nike, Puma, Karl Lagerfeld, Under Armour și Guess, informează retailerul online de modă. Cele mai multe comenzi au fost plasate în București, Ilfov, Constanța, Cluj-Napoca, Iași și Timișoara.

Citește și Black Friday la eMag: Clienții au comandat cu 34% mai multe produse decât anul trecut, după primele 7 ore