Focus Media Outdoor: Ținta noastră este să avem locații premium pentru clienți de elită
Piața de publicitate outdoor s-a schimbat în ultimii ani ca urmare adoptării noilor tehnologii de afișare. Pandemia de anul trecut a dat, însă, peste cap toată piața: de la o valoarea estimată de 34 milioane euro în 2019, piața a coborât la 23 milioane euro.
Din fericire, acest lucru nu a descurajat companiile active din piață, nici măcar pe cele „tinere”. Focus Media Outdoor este o companie înființată în 2019, o companie de publicitate din a cărei componență fac parte oameni cu ani de experiență în acest domeniu. „Dorința de nou este cea care ne-a adus împreună, păstrând totodată valorile tradiționale ale profesionalismului”, arată reprezentanții companiei.
Focus Media pune la dispoziția clienților locații unice în România, cu vizibilitate mare având în vedere că panourile sunt amplasate în zone puternic tranzitate. De la bun început compania a țintit locații premium pentru amplasarea panourilor (banner, mash și backlit), cu continuare către noua tehnologie digitală de publicitate digitală outdoor.
„Ținta noastră este să avem locații premium pentru clienți de elită, iar pentru aceasta am creat un departament tehnic de prestări servicii outdoor format din oameni specializați în alpinism utilitar și lucrul la înălțime. În portofoliul nostru am reunit locații outdoor cu o foarte bună vizibilitate, aflate în zone intens circulate și având dimensiuni generoase”, arată reprezentanții companiei.
Investiții în suport de ultimă generație
Locațiile pentru plasarea panourilor au fost alese astfel încât vizibilitatea să fie cât mai bună, iar dimensiunile sunt stabilite astfel încât să se încadreze în cererea pieței de publicitate outdoor, dar și în tipologia locației.
Printre locațiile alese se găsesc, în București, cele de pe zona Șincai, Brâncoveanu, Pipera și Voluntari.
„Anul trecut, din aprilie de când piața de outdoor a fost puternic afectată de pandemie, nu ne-am oprit din investiții, dimpotrivă. Am investit în suporturi de ultimă generație cu caracteristici tehnice ce oferă o vizibilitate deosebită a spoturilor publicitare (cu suprafețe de 14 mp, 17 mp și 21 mp). Acestea oferă posibilitatea modificării campaniei ca mesaj și imagine în timp real în funcție de solicitările clienților și un un timp scăzut de implementare a campaniei”, arată reprezentanții companiei.
Planurile de viitor ale Focus Media Outdoor sunt continuarea activității de până acum, respectiv investiții în dezvoltarea rețelei de locații și oferirea de servicii premium pentru clienți.
„Focusarea pe dezvoltarea afacerii clienților noștri este prioritatea noastră, motiv pentru care am adunat oameni cu ani de experiență în domeniul publicității (de vânzări, tehnic, IT și media) pentru a ne asigura de reușita campaniilor derulate”, mai arată reprezentanții companiei.