Gigantul e-commerce Trendyol din Turcia intră pe piața din România
Gigantul e-commerce Trendyol din Turcia intră pe piața din România cu o platformă online proprie. Iubitorii de fashion pot să acceseze deja platforma pentru a achiziționa produsele favorite.
Compania Trendyol are planuri mari și anunță că se va extinde nu doar în România ci și în Grecia, Ungaria și Cehia.
„În primul trimestru din 2024, vom intra pe piața din Europa de Est. Vom începe cu România, Grecia, Ungaria și Cehia”, preciza la finele lui 2023 Erdem Inan, reprezentant Trendyol. Tot el a spus că își propune să ajungă la un procent de 2 milioane de clienți activi și patru milioane de comenzi pentru finalul lui 2024.
Plasarea comenzilor va fi mai simplă
Cumpărătorii pot accesa platforma trendyol.ro, care va avea o versiune în limba română. Tot ce trebuie să facă este să selecteaze în partea de sus a pagini România. Până acum gigantul, al cărui acționar majoritar este grupul chinez Alibaba, era prezent pe piața din România cu ajutorul marketplace-urilor locale. De acum românii care vor să cumpere de la ei pot accesa direct platforma pusă la dispoziție de compania turcă.
Alibaba, acționar majoritar
Alibaba, gigantul de e-commerce deținea la sfârșitul anului 2023 un procent de peste 86% din Trendyol, iar pentru perioada următoare, chinezii au anunțat că plănuiesc o investiție de două miliarde de dolari în platformă.
Până acum, Alibaba a investit 1,4 miliarde de dolari în compania turcească Trendyol. Alți investitori mai sunt: SoftBank Group, General Atrlantic sau Qatar Investment Authority.