Grupul De Longhi a deschis cea de-a treia fabrică în România. 40 de milioane de euro, investiți
Grupul italian De Longhi, unul dintre cei mai mari actori din producţia de electrocasnice mici din lume, a inaugurat cea de-a treia facilitate de producţie din România, la Satu Mare. Compania mai are fabrici în Cluj, la Jucu, şi în Bihor.
Cu această investiție, România devine cel mai mare hub de producţie de maşini automate de cafea al grupului.
„Cu această nouă fabrică, România devine cel mai mare hub de producţie de maşini automate de cafea al grupului De’Longhi. Evoluţia constantă a competitivităţii echipei române, dezvoltarea portofoliului şi calitatea produselor fabricate în România vor contribui cu siguranţă la consolidarea poziţiei de lider pentru De Longhi în faţa clienţilor noştri, în toate colţurile lumii”, a declarat Nicola Serafin, general manager De Longhi Group.
El a venit la Satu Mare, cu ocazia inaugurării.
Valoarea totală a investiţiei în acest nou centru de producţie e de 40 de milioane de euro. Suma totală va investită pe parcurs. Până la finalul acestui an, fabrica va ajunge la 300 de salariaţi, iar planurile de dezvoltare permit o creştere ulterioară de alte câteva sute. Gigantul italian avea deja 4.000 de angajaţi la Jucu (judeţul Cluj) şi Salonta (Bihor), arată un comunicat al companiei.
Fabrica de la Satu Mare se întinde pe o suprafaţă de 52.000 metri pătrați şi producţia va fi dedicată integral maşinilor automate de cafea.
De Longhi a intrat în România în 2013, prin fabrica de espressoare de cafea din judeţul Cluj, iar ulterior şi-a extins activitatea prin producţia de echipamente de mic dejun sub marca Braun în fabrica de la Salonta, judeţul Bihor.
Pe lângă cele trei facilităţi de producţie, De’Longhi a dezvoltat în România şi un hub IT dedicat programelor prioritare de automatizare şi digitalizare pentru întregul grup, care se întinde în 80 de ţări.
Delonghi este o afacere de familie cu o istorie de peste 50 de ani, cu sediul in Treviso, Italia. De’Longhi, Braun, Ariete, Nutribullet, Kenwood şi de curând La Marzocco sunt brandurile grupului cu o cifră de afaceri de peste 3 miliarde de euro.
În România, tot businessul a ajuns la 2,4 miliarde lei (circa 500 milioane euro).