Haos la Otopeni: Călătorii au așteptat câteva ore după bagaje! Printre ei s-au aflat Piedone, Piperea și Tomac

Publicat: 19 iul. 2024, 09:00, de Andrei Ceausescu, în Transporturi , ? cititori
Haos la Otopeni: Călătorii au așteptat câteva ore după bagaje! Printre ei s-au aflat Piedone, Piperea și Tomac

După ce au plecat din Antalya cu două ore întârziere, călătorii au fost nevoiți să petreacă alte două ore în aeroportul Otopeni pentru a-și ridica bagajele.

Sute de persoane, inclusiv mame cu copii, au rămas până târziu în noapte în aeroport, din cauza lipsei de personal, conform Antena 3.

Reporter: Cât timp ați așteptat bagajul?

Pasager: O oră.

Reporter: Care a fost problema?

Pasager: Lipsa de personal. Au doar cinci angajați pentru zece avioane.

Astfel, după sosirea cu întârziere în România, sute de călători, printre care mame cu copii mici, au fost nevoiți să rămână la aeroportul Otopeni până târziu în noapte. Când am întrebat la Biroul de Informații al aeroportului despre situație, răspunsul a fost: „Fără telefon, chemați poliția acum.”

Printre persoanele afectate de situația din aeroport s-au aflat și primarul Sectorului 5, Cristian Popescu Piedone, precum și europarlamentarii Gheorghe Piperea și Eugen Tomac.

Cristian Popescu Piedone: „Două ore, două ore şi jumătate. Patru oameni probabil că o să fac o echipă de voluntariat să chem să ne ducem să rezolvăm bagajele că văd că, conducerea Aeroportului Otopeni sau TAROM…”

Pasager: „Am zburat cu Air Turkish și bagajele noastre au sosit, dar există persoane care așteaptă de 2-3 ore, și nu adulții sunt problema, ci copiii.”

Gheorghe Piperea: „De peste o oră. Problema este că avionul care a venit de la Bruxelles nu mai apare pe monitoare. Nu am mai întâlnit așa ceva și mă întreb ce s-ar întâmpla dacă aș lăsa lucrurile așa și aș reveni peste o zi sau două pentru bagajul meu.”

Pasager: „Se pare că nu există suficient personal pentru a manipula bagajele. Este inacceptabil, să știți, să fie ora două dimineața.”

Eugen Tomac: „De aproape două ore. Consider că este inadmisibil să nu primească nimeni explicații, să lipsească conducerea. Există o persoană responsabilă în acest aeroport care ar trebui să fie prezentă pe timp de noapte și să explice pasagerilor ce se întâmplă. Consider că este un management dezastruos.”