Hidroelectrica, prinsă iar în offside. Aplicația iHidro a sucombat
Aplicația iHidro, lansată de Hidroelectrica, funcționează cu mari dificultăți.
Din cauza numărului mare de solicitări privind crearea conturilor, aplicația iHidro, lansată pentru plata facturilor, funcționează foarte greu.
“Vă informăm că în urma numărului mare de solicitări privind crearea conturilor iHidro, există posibilitatea ca procesul de transmitere a emailurilor de activare cont să înregistreze întârzieri. De asemenea, recomandăm verificarea folderului spam al căsuței de email.
În cazul în care nu ați primit email de activare a contului pentru aplicația iHidro, vă rugăm să reluați procesul de creare cont după 48 de ore de la prima încercare. E-mailul de activare se transmite pe adresa de email utilizată pentru contractul de furnizare, acesta direcționându-vă către canalul oficial al aplicației sau portalul oficial http://ihidro.ro”, au transmis reprezentanții Hidroelectrica.
Luni, 2 octombrie, Hidroelectrica a lansat aplicația de mobil pentru cei aproape 600.000 de clienți ai săi. La scurt timp, aplicația a fost suspendată din cauza unor probleme pe care le-au întâmpinat clienții.