ING Bank anunță probleme cu cardurile virtuale, care nu pot fi înrolate în Google Pay
ING Bank România a informat, luni, clienții băncii, că se confruntă cu o probleme, în integrarea cardurilor sale în Google Pay, după ce aplicația de plată cu cardul virtual de pe telefon va fi scoasă din serviciile băncii, din luna iunie.
Problemele au apărut, în momentul în care ING Bank a procedat la înrolarea cardurilor deținute de clienții noi, care au optat să treacă pe servicul de plată din Google Pay.
Cardurile care au fost deja înrolate în Google Pay funcționează, în acest moment, pentru clienții care au migrat la timp, de pe aplicația plătii cu cardul virtual de pe telefon, pe Google Pay, dau asigurări reprezentanții băncii.
ING Bank a început să promoveze noua facilitate pe Google Pay, prin mesaje postate pe Home Bank, prin care sfăutuia clienții să migreze către Google Pay, sub avertizarea că, dacă nu vor face acest lucru, nu vor mai putea folosi plata cu telefonul mobil, pentru plăți.