Întârziere de 12 ore pentru un zbor WizzAir de pe Aeroportul Cluj-Napoca către Madrid
Pasagerii zborului WizzAir cu destinația Madrid, care trebuia să decoleze marți dimineață de pe Aeroportul Internațional „Avram Iancu” din Cluj-Napoca, au fost nevoiți să suporte o întârziere de 12 ore, ceea ce a generat nemulțumiri și tensiuni în rândul celor afectați.
Avionul trebuia să decoleze inițial marți la ora 05:40, dar din cauza unor verificări tehnice neplanificate și a condițiilor meteorologice nefavorabile (ceață densă), aeronava de schimb nu a putut ateriza la timp pe aeroportul din Cluj. În plus, echipajul inițial și-a epuizat timpul de serviciu, forțând astfel compania să amâne zborul până la ora 17:30.
Conform unui comunicat al companiei WizzAir, pasagerii au fost informați despre modificările de program prin intermediul aplicației, SMS și e-mail. Cu toate acestea, frustrarea în rândul călătorilor a fost evidentă, având în vedere durata mare de așteptare în aeroport.
„Zborul Wizz Air W4 3401 de la Cluj-Napoca către Madrid din 8 octombrie a fost, din păcate, amânat, deoarece aeronava planificată pentru zbor a trebuit să fie supusă unei verificări tehnice neplanificate, iar aeronava de schimb, care venea de la o altă bază, nu a putut ateriza la Cluj-Napoca pentru un timp din cauza condițiilor meteorologice nefavorabile (ceață), ceea ce a dus la expirarea timpului de serviciu al echipajului. Zborul este acum programat să opereze la ora locală 17:30 cu noul echipaj. Pasagerii care au făcut rezervări direct la compania aeriană au fost informați cu privire la modificarea zborului lor prin intermediul aplicației, SMS și e-mail.”
WizzAir s-a confruntat și anterior cu critici din partea pasagerilor pentru întârzieri similare, iar incidentul de marți, 8 octombrie, adaugă presiune asupra companiei aeriene de a-și îmbunătăți serviciile. Rămâne de văzut dacă acești pasageri vor primi compensații pentru timpul pierdut.