Jocurile de culise incredibile ale sforarului „Vuitton” al Transporturilor, Bogdan Mîndrescu, pentru impunerea conducerii RAR

Publicat: 05 sept. 2024, 08:45, de Autor: Ion Teleanu, în Dezvăluiri , ? cititori
Jocurile de culise incredibile ale sforarului „Vuitton” al Transporturilor, Bogdan Mîndrescu, pentru impunerea conducerii RAR

Sforarul „Vuitton” al Transporturilor, Bogdan Mîndrescu, a mai regizat ieri un aranjament prin care urmărește să-și asigure controlul total pentru următorii patru ani la Registrul Auto Român (RAR).

Sforarul „Vuitton” al Ministerului Transporturilor, secretarul de stat Bogdan Mîndrescu, vrea să mai tragă ilegal sforile încă patru ani la RAR chiar și după ce va fi ejectat din Palatul CFR. Ca atare, Mîndrescu vrea să impună o echipă de conducere docilă și smerită la RAR, că doar, deh …de aceea a ajuns student la teologie la o facultate de la malul mării.

Organigramă cu dedicație pentru „Oița” lui Dumitrescu „Lamborghini”

Prima mutare regizată de sforarul Vuitton la RAR a fost făcută prin intermediul unei firme de „consultanță pentru afaceri și management”- Pluri Consultants România SRL din Ploiești. Astfel, pentru suma de 89.000 de lei, adică vreo 18.000 de euro, sereleul din Ploiești a făcut organigrama RAR-ului. Și ce să vezi în organigrama făcută de această firmă și postată pe site-ul? Nu există niciun departament de resurse umane.

În realitate, activitatea de resurse umane și guvernanță corporativă este inclusă, atenție, în cadrul Direcției Generale Economice. Numai că această direcție este condusă de câțiva ani de un fost subofițer de la pașapoarte, Alina Niță, susținută și promovată de baronul Iulian Dumitrescu „Lamborghini” și fostul său asociat Vasile-Viorel Grigore, patronul de la Taverna Gruiu. Ca urmare a acestei susțineri, Alina Niță, botezată de angajați „Oița”, a fost între martie 2022 și august 2023 și directorul general al RAR, iar acum este director economic.

Alina Niță

Dilema sforarului Vuitton: „Oița” lui Dumitrescu „Lamborghini sau „Pufu” Alecu la șefia RAR?

Numai că în această perioadă se fac cărțile pentru desemnarea unei noi echipe de conducere a RAR pentru un mandat de patru ani. Astfel, ca să fie sigură că „Oița” lui Dumitrescu și Mîndrescu va rămâne încă patru ani cel puțin pe funcția de director al Direcției Generale Economice, a făcut ieri o mutare surprinzătoare.

Astfel, Alina „Oița” Niță a fost ieri, împreună cu directorul general interimar Mihai Alecu „Pufu”, la sediul firmei care a făcut organigrama RAR. De ce? Pentru ca să se asigure ca expertul extern care va face parte din comisia de selectare formată din cinci membri a echipei de conducere de la RAR este unul de la această firmă. Practic, prin desemnarea unui expert independent de la această firmă, cei doi și-au asigurat și securizat selecția directorilor de la RAR, mai ales că ceilalți patru membri ai comisiei de selecție sunt sub controlul total al sforarului Vuitton.

Mihai „Pufu” Alecu

Numai că, acum, sforarul Vuitton al Transporturilor, Bogdan Mîndrescu, nu știe încă pe cine să înscăuneze la șefia RAR pentru următorii patru ani: pe Mihai „Pufu” Alecu sau Alina „Oița” Niță. Însă, cert este că sforarul Vuitton le-a transmis celor doi că el va fi noul ministru al Transporturilor după Sorin Grindeanu. Poate, totuși, Corpul de control al premierului, care este de ceva timp la RAR, va scana și acest aranjament pus ieri la cale de Mîndrescu, dar mai ales modul cum s-a făcut numirea celor cinci membri ai Consiliului de Administrație de la RAR.