,Jos cu prețurile !” Retailerul Auchan extinde magazinele din categoria Hiper Discount

Publicat: 07 iun. 2024, 07:13, de George Andrei, în ECONOMIE , ? cititori
,Jos cu prețurile !” Retailerul Auchan extinde magazinele din categoria Hiper Discount

Retailerul francez Auchan a inaugurat două noi magazine din categoria ATAC Hiper Discount, la Timișoara și Ploiești, în cadrul strategiei de extindere a rețelei, după ce primul hipermarket ATAC, sub sloganul ,,Jos cu prețurile !” a fost deschis la Brașov, în luna aprilie.

În strategia sa de marketing, retailerul implementează formatul de magazin cu cele mai mici prețuri, la scară generalizată, precum și un sistem de prețuri cu reducere în cascadă, pentru cantități mai mari, datorită optimizărilor de game și prin reducerea cheltuielilor de operare.

Conceptul de hiper discount este adaptat actualei puteri de cumpărare a românilor, cu un sortiment de marfă, format din 60 la sută produse alimentare și 40 la sută nealimentare, atât mărci și produse românești, branduri internaționale consacrate, cât și produse marcă proprie.

Prețurile sunt reduse ca urmare a unor investiții anterioare ce au vizat reducerea consumului de energie electrică, diminuarea spațiilor pentru vitrinele frigorifice, optimizarea proceselor logistice, precum și reducerea costurilor de transport și a investițiilor în decor și publicitate.

„Prin ATAC, facem încă un pas important în misiunea noastră de a proteja puterea de cumpărare a clienților noștri – atât persoane fizice, cât și juridice, oferim prețuri și mai avantajoase, inclusiv prin politici de preț tip „cascadă”, prin care prețul unui produs scade pe măsură ce cantitatea achiziționată crește.

Nucleul strategiei comerciale este de a susține cu adevărat puterea de cumpărare, oferind o soluție și mai eficientă de discount, unde toate economiile realizate sunt reinvestite în eforturile de a susține nivelul de preț promis. Volumele mărite vândute ne permit rotații mai bune și prețuri și mai mici, pentru a răspunde cel mai bine la nevoile consumatorilor”, a declarat Ioana Toșa, Director Vânzări Auchan Retail România.

În plus, clienții magazinelor ATAC au în continuare oportunitatea de a contribui în mod activ la protejarea mediului înconjurător, având la dispoziție serviciul de colectare a uleiului alimentar uzat, Sistemul de Garanție – Returnare pentru colectarea ambalajelor tip PET, din aluminiu și sticlă, dar și raionul Zero Risipă, unde produsele care se apropie de termenul de expirare au reduceri considerabile de preț.

Auchan România are în portofoliu peste 430 de magazine, cuprinzând 30 de hipermarketuri clasice, 3 hipermarketuri Hiper Discount, 7 supermarketuri, magazinul Auchan Go și aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro.

Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2022 de peste 1,2 miliarde de euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil.