Jumătate dintre angajaţii români nu ar lucra pentru o companie cu reputaţie proastă
Jumătate dintre angajaţii români (50%) nu ar lucra pentru o companie cu reputaţie proastă, chiar dacă acest lucru le-ar aduce o creştere salarială.
în plus, principalul motiv pentru care românii nu aplică pentru un loc de muncă este că nu cunosc detalii despre mediul de lucru din compania respectivă, arată un studiu de piaţă realizat de Randstad România Employer Brand.
Potrivit datelor centralizate, companiile care nu au un brand puternic plătesc salarii cu 10% mai mari, în timp ce 80% dintre liderii implicaţi în procesul de recrutare consideră că un brand puternic de angajator are un impact semnificativ asupra capacităţii lor de a angaja talente excepţionale.
Important în rândul femeilor
Pe acest fond, 50% din totalul angajaţilor români afirmă că nu ar lucra pentru o companie cu reputaţie proastă, chiar dacă pachetul salarial ar fi consistent.
În ceea ce priveşte criteriile pe care angajaţii români le au în vedere atunci când aleg un angajator, pe primul loc de află pachetul salarial – cu 74% dintre sufragii, urmat de atmosfera plăcută la locul de muncă (69%) şi siguranţa locului de muncă (68%). Acestea sunt mai importante în rândul femeilor şi al angajaţilor cu educaţie peste medie.