Leroy Merlin: Comenzile telefonice au devenit unul dintre cele mai utilizate canale de cumpărături
Serviciul de comenzi telefonice a devenit un canal de cumpărături popular, în special în rândul lucrătorilor în construcţii, potrivit unui retailer specializat în construcţii.
„Meseriaşii care au rapid nevoie de produsele solicitate economisesc timp prin comandă telefonică şi ridicare rapidă din magazin sau livrare la domiciliu, beneficiind de consiliere promptă prin telefon şi de un plus de siguranţă la cumpărături. Cele mai comandate produse prin această modalitate sunt din categoria materialelor de construcţii. Implementată iniţial în luna martie 2020 ca o soluţie de siguranţă pentru a evita aglomerarea din magazine pe perioada Stării de Urgenţă, comanda telefonică s-a dovedit a fi o opţiune foarte bine primită la nivelul întregii ţări”, potrivit Leroy Merlin, transmite Agerpres.
Frederic Lamy, CEO Leroy Merlin România, a explicat, în context, că pandemia a influenţat obiceiurile de cumpărare, producând schimbări orientate către creşterea eficienţei şi siguranţei.
„Pandemia de COVID-19 a influenţat obiceiurile noastre de cumpărare, consumatori şi companii deopotrivă, producând schimbări orientate către creşterea eficienţei şi siguranţei în relaţia dintre afacerea care vinde bunurile şi clientul care le achiziţionează. Implementarea acestui concept de vânzare la distanţă, mai precis comenzile prin telefon, a fost răspunsul nostru strategic la aceste circumstanţe fără precedent. Această decizie s-a dovedit a fi nu doar o soluţie relevantă pentru retail, ci şi un serviciu cu valoare adăugată ridicată pentru clienţii noştri care au adoptat rapid această metodă de cumpărare”, a declarat Frederic Lamy.
Compania, precizează, totodată, că serviciul de comandă telefonică vine şi în sprijinul persoanelor în vârstă care nu utilizează instrumente de plată digitale şi reprezintă o opţiune în plus pentru persoanele cu dizabilităţi sau pentru cei care nu locuiesc în apropierea unui magazin Leroy Merlin.
Serviciul de comenzi telefonice cu ridicare din magazine sau cu livrare la domiciliu este disponibil în toate cele 18 unităţi Leroy Merlin din ţară. Pentru a putea plasa telefonic o comandă, clienţii trebuie să selecteze magazinul preferat pe website-ul retailerului, din secţiunea Magazinul Meu, să parcurgă categoriile de produse şi să aleagă produsele pe care vor să le cumpere, notând codul unic aflat sub denumirea fiecărui produs. Produsele disponibile sunt doar cele semnalizate cu un buton dedicat, pe fundal verde.
Leroy Merlin este liderul european al pieţei de bricolaj, cu o istorie de peste 90 de ani ca retailer specializat pe construcţii, decoraţiuni şi grădinărit. Compania deţine 800 de magazine în 15 ţări din Europa, Asia, Africa şi America de Sud. În România, retailerul are peste 2000 de angajaţi în 13 oraşe: Bucureşti, Cluj-Napoca, Craiova, Ploieşti, Braşov, Constanţa, Sibiu, Suceava, Târgu Mureş, Bacău, Iaşi, Timişoara şi Oradea.