Litoralul românesc: La ora 13 s-a deschis restaurantul, la 13:15 nu mai era mâncare!
Mulți români aleg să renunțe la vacanțele petrecute pe litoralul românesc din cauza prețurilor ridicate, care nu sunt în concordanță cu calitatea proastă a serviciilor oferite. Cu toate acestea, există și turiști care continuă să aleagă stațiunile românești, dar aceștia își exprimă nemulțumirile pe platformele online.
Un astfel de caz a fost al unui român care a postat două filmări în care se observa cum oamenii așteptau la cozi uriașe într-un restaurant de la un hotel. În imaginile respective, erau evidente multe tăvi goale, iar clienții așteptau nerăbdători ca acestea să fie umplute cu mâncare. Această situație denotă o experiență neplăcută pentru turiști, care se simt dezamăgiți de nivelul de servicii oferit și de faptul că plătesc sume considerabile pentru astfel de experiențe.
„Oameni veniți din toată țara își cereau banii înapoi”
„Hotel Cleopatra Saturn. Ajungi la recepție nu te cazează nimeni până la ora 16:00, șezlonguri insuficiente, nu au prosoape pentru șezlonguri, mâncare insuficientă, personal depășit de situație. Într-un restaurant cu 20-30 de mese mănâncă turiștii a 3 hoteluri simultan.
La ora 13:00 s a deschis restaurantul la 13:15 nu mai era mâncare. Lumea stătea la coadă că să apuce ceva de mâncare. Am cerut pește sau fructe de mare și au dat din umeri, au spus că ei nu au așa ceva.
Prăjituri: tarte cu fructe pe care le puteai lua doar cu mâna pentru că din nou lipseau cleștii. La fructe a fost cireașa de pe tort, le-au adus cu o cutie și le-au aruncat în acel loc dedicat fructelor.
Lipsa cleștilor cu care să îți pui mâncare este o mare problemă, lumea își punea cu mâna mâncarea în farfurii. Oameni veniți din toată țara își cereau banii înapoi”, a scris românul pe grupul Vacanțe sub 500 de euro, relatează ziare.com.
„Cum poți să pleci undeva fără să cauți niște informații?”
Cazul a fost comentat de membrii grupului. Mulți cred că de vină sunt și turiștii care nu se interesează de condițiile oferite de hoteluri.
„Scuzați-mă, dar la scorul de 6.9 pe booking nu mă duceam sub nici o formă..îmi pare rău de experiență!”
„Bine că unii se plâng că iau țeapă…după ce că nu citesc recenziile negative.”
„Păcat că nu se informează și își cheltuie banii pe o vacanță ratată.. eu nu pot înțelege cum poți să pleci undeva fără să cauți niște informații?! Cu atât mai rău cu cât o agenție de turism ar putea recomandă așa ceva.. sau mai avem turistul care vrea bine și ieftin și acceptă, modestia dar apoi se vaită și se plânge, uitând că el a cerut oferta low cost și a acceptat condițiile că o paranteză.
Cazul acesta era indiscutabil de evitat, fără supărare. Există atâtea unități de cazare de 4* ratate, care chiar nu își merită clientela și nici funcționarea la o asemenea clasificare de stele.”
„La o cazare din Croația, pe Booking, cazare cu notă peste 9, era să îmi iau țeapă. Avea toaletă într-un alt apartament, vis-a-vis de apartament unde se făcea cazarea. Din toate recenziile postate, un singur turist a menționat acest lucru. Pe Booking fiind postată schița apartamentului, am observat că avea dreptate acel turist.”