Lupta cu stereotipurile. Cel mai mare producător de bere lansează un program de mentorat dedicat studentelor

Publicat: 04 nov. 2024, 16:20, de Ady Ivașcu, în ECONOMIE , ? cititori
Lupta cu stereotipurile. Cel mai mare producător de bere lansează un program de mentorat dedicat studentelor
Mentori care şi-au construit o carieră în cadrul Ursus Breweries vor oferi studentelor şi masterandelor selectate recomandări şi îndrumare pentru a face primii paşi în carieră

Cel mai mare producător de bere din România, Ursus Breweries, lansează un program de mentorat dedicat studentelor şi masterandelor interesate de o carieră într-un domeniu tehnic sau în vânzări, a anunţat luni compania. 

Programul va dura 9 luni, de-a lungul cărora 16 mentori care şi-au construit o carieră în cadrul Ursus Breweries vor oferi studentelor şi masterandelor selectate recomandări şi îndrumare pentru a face primii paşi în carieră.

Proiectul se înscrie în demersul companiei de a combate stereotipurile de gen asociate rolurilor cu profil tehnic sau de vânzări.

Programul va fi lansat în cadrul unei conferinţe online, pe data de 6 noiembrie, care cuprinde şi un scurt training de personal branding.

„Ştim că există încă stereotipuri cu privire la rolurile mai potrivite pentru femei – sau pentru bărbaţi, iar prin acest program de mentorat ne dorim să deschidem uşa spre viziunea de a avea o carieră în domenii tehnice sau în vânzări tinerelor care simt că ar rezona cu asta, dar care poate se simt descurajate să facă primul pas”, a declarat Gabriela Creţu, vicepreşedinte Vânzări Ursus Breweries.

Ursus Breweries este liderul pieţei româneşti de bere şi are în portofoliu mărci precum Ursus, Timişoreana, Ciucaş, Peroni Nastro Azzurro, Kozel, Azuga, Pilsner Urquell, Asahi Super Dry.

Compania deţine trei fabrici de bere în Braşov, Buzău şi Timişoara şi o mini-facilitate de producţie în Cluj-Napoca.