Mark Zuckerberg, CEO-ul Meta, în devenire ”fashion icon”?
Mark Zuckerberg, CEO-ul Meta, în devenire ”fashion icon”? Întrebare a fost provocată de noua apariție a lui Zuckerberg. Aflat în vacanță împreună cu soția, Mark Zuckerberg a apărut într-un tricou Balmain de 1.150 de dolari .
Această apariție nu putea trece neobservată, deoarece CEO-ul Meta face un salt imens de la tricourile gri și hanorace la o ținută mai sofisticată. Mai ales că la noua sa apariție, Mark Zuckerberg, cu o urmă de barbă, purta ochelari de soare refelectorizanți și pantaloni scurți albastru închis.
Deja presa se întreabă: Mark Zuckerberg, CEO-ul Meta, în devenire ”fashon icon”?
Tricoul cu pricina este disponibil pe site-ul Balmain și pe Saks Fifth Avenue. Este o piesă cu mâneci scurte din bumbac și lână, inscripționat cu numele și logo-ul mărcii, oferindu-i lui Zuckerberg un adevărat aspect de hypebeast. Noua apariție este considerată una puternică și o adevărată schimbare, comparativ cu cămășile evident de lux și tradiționale, cu logo-ul extrem de discret, cu care ne-a obișnuit Zuckerberg.
Toruși, CEO-ul Meta nu este la prima abatere de la ținuta clasică. Să ne amintim de un nou lanț de aur cu care s-a afișat și care a devenit viral.
Un stilist a declarat anterior pentru Business Insider că schimbarea ar putea face parte dintr-o strategie de „a-l face accesibil și de a arăta că este un tip distractiv”.
Potrivit Business Insider, cofondatorul Facebook se afla în vacanță în Ibiza, Spania, împreună cu soția sa, Pricilla Chan.