Maşinile sud-coreene accelerează pe piaţa auto din România, care manifestă o tendinţă îngrijorătoare de scădere
Maşinile sud-coreene accelerează pe piaţa auto din România, care manifestă o tendinţă îngrijorătoare de scădere în ultimele trei luni, ultimele date publicate ACAROM arătând o neobişnuită scădere de aproape 15% în septembrie.
Înmatriculările de automobile SsangYong în România sunt în creştere cu 50% faţă de 2023
Înmatriculările de automobile noi SsangYong în România sunt în creştere cu 50% faţă de 2023, iar la finalul anului marca sud-correană va ajunge la 3.000 de unităţi, a declarat Alexandra Popescu, PR Manager SsangYong România.
SsangYong este cel mai vechi producător din Coreea de Sud, din 1954, şi este recunoscut pentru maşinile 4×4 fiabile pe care le exportă în 126 de ţări, inclusiv în România.
SsangYong expune în aceste zile la SAB gama sa de SUV-uri de la Tivoli la Rexton, inclusiv pick-up-ul Musso Grand.
Reţeaua din România numără 21 de dealeri cu 23 de locaţii.
În 2025, producătorul sud-coreean va lansa 3 modele noi, Actyon din zona superioară a clasei compacte şi două modele Torres full electrice.
Un alt producător sud-coreean, Hyundai, ocupă un onorabil loc 3 în acest an pe piaţa românească, în primele 9 luni, după Dacia şi Toyota.
La începutul săptămânii, Hyundai Motor Company a sărbătorit un moment istoric, marcând producția cumulativă globală de 100 de milioane de unități.
Această realizare a fost îndeplinită în doar 57 de ani de la înființarea companiei, ceea ce o face una dintre cele mai rapide din industria auto globală.
În onoarea acestui moment, Hyundai Motor a organizat o ceremonie la uzina sa Ulsan din Coreea.